رییس اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهریز گفت: برای خرید پنج دستگاه آمبولانس مورد نیاز شهرستان به ۱۵۰ میلیارد ریال بودجه نیاز است که همکاری مسئولان و پیگیری نماینده مجلس را می‌طلبد.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵ 15 May 2022

سید ولی حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اکنون برای ارائه خدمات به شهروندان و مسافران بین راهی تنها هفت دستگاه آمبولانس در منطقه وجود دارد که پنج دستگاه آن فرسوده است.

وی ادامه داد: با توجه به فرسودگی آمبولانس‌های موجود و رسالت اورژانس در پوشش کل شهرستان و همچنین مسافران و میهمانان با وضعیت موجود و کمبودها نمی‌توان به صورت کامل جوابگوی مطالبات بود.

این مسئول با بیان اینکه در این خصوص تاکنون مکرر پیگیری و نیازها اعلام شده بیان کرد: برای حل مشکل و خدمت مناسب و به موقع به مردم باید نسبت به تامین بودجه مورد نیاز برای خرید آمبولانس‌ها اقدام شود.

حسینی از ظرفیت خوب شهرستان به دلیل داشتن نیروهای دلسوز امداد و نجات اشاره کرد و گفت: با تامین آمبولانس‌های مورد نیاز بیش از قبل می‌توان نسبت به ارائه خدمات فوری پزشکی در منطقه عمل کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

جاده‌های مهریز نقش موثری در برقراری ارتباط استان های کرمان، هرمزگان، فارس ، کهگیلویه و بویراحمد و بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان به تهران دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار