به مناسب سالگرد رحلت امام خمینی (ره):
فرماندار همدان خبر داد: به مناسبت ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعزام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹ 15 May 2022

نشست مشترک هماهنگی رزمایش الی بیت المقدس۱۲, سالروز آزادسازی خرمشهر، سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و کنگره شهدای شهرستان همدان برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، فرماندار شهرستان همدان در این جلسه با قدردانی از همکاری و‌ همراهی مردم در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها گفت : مسئولان دولت مردمی دغدغه آحاد اقشار جامعه را به عنوان ولی نعمتان خود دارند و مردم نیز همواره قدرشناس خادمین خود هستند.

محمد علی محمدی از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ به مدت دو روز در همدان خبر داد و افزود : این رزمایش در روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت توسط بسیج ناحیه مقاومت همدان با مشارکت دستگاههای اجرایی شهرستان با شعار ما مقاوم هستیم اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی این روزها همه توان خود را به منظور ایجاد یاس و نا امیدی در مردم و تنش در سطح کشور بکار گرفته اند تصریح کرد : خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی این توطئه ها ره به جایی نبرده و ترفند دشمن برای سوء استفاده همزمان با این کار بزرگ و تحول اقتصادی با شکست مواجه شد.

محمدی با اشاره به اینکه امسال سوم خرداد ماه چهلمین سال این رویداد پر افتخار را در پیش رو داریم تاکید کرد : آزاد سازی خرمشهر نماد پیروزی ملت ایران است و باید تلاش کنیم ارزشهای این مرز و بوم نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شود تا جوانان بدانند چه افتخاراتی کسب شده که مرهون خون شهدا هستیم.

فرماندار شهرستان همدان اظهار کرد : ضمن پیش بینی برگزاری مراسم سالگرد ازتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مرکز استان امسال بعد از دو سال مجددا اعزام زائران را با ظرفبت ۵۰۰ نفر به مرقد مطهر امام داریم .

محمد علی محمدی همچنین با اشاره به فعال شدن ستاد دومین گنگره شهدای شهرستان همدان گفت : این ستاد با ۱۴ کمیته تخصصی رسما از امروز با ابلاغ احکام مسئولین و شرح وظایف مشخص در سطح شهرستان کار را آغاز خواهد کرد .

فرماندار همدان در پایان یاد آور شد : شهرستان همدان ۲ هزارو ۷۲۰ شهید گلگون کفن تقدیم کرده که تا زمان برگزاری کنگره شهدا به خانواده های معزز این شهدای گرانقدر سرکشی خواهد شد .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار