تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
استاندار کرمانشاه در برنامه ای یک روزه از پروژه‌های ورزشی سطح استان بازدید و ضمن دیدار گرم و صمیمی با قهرمانان، افتخار آفرینان و ملی‌پوشان رشته های ورزشی در جلسه شورای ورزش شرکت کرد.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ 15 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در ادامه برنامه بازدید از امکانات و پروژه های ورزشی از بزرگترین آکادمی پزشکی ورزشی کشور، کلینیک های تخصصی فیزیوتراپی و توانبخشی، درمانگاه پزشکی ورزشی و خانه جوان «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» بازدید کرد.

وی افزود: مرکز پزشکی ورزشی کرمانشاه با ارائه خدمات تشخیصی، درمانی، مشاوره‌ای و توانبخشی امکان دسترسی آحاد جامعه ورزش به خدمات درمانی را فراهم نموده و خانه امن ورزشکاران و قهرمانان است.

امیری مقدم تصریح کرد: این مرکز دارای بخش های فیزیوتراپی، پزشک ورزشی، ارتوپدی، حرکات اصلاحی، مشاوره تغذیه ورزشی و روانشناسی ورزشی و سایر بخش های تخصصی مورد نیاز ورزشکاران و قهرمانان است.همچنین در ادامه از پایگاه قهرمانی و استعدادیابی استان به عنوان مرکزی برای سنجش قابلیت های بدنی، آمادگی جسمانی و کمک به رشد و پرورش استعدادها بازدید شد و اقدامات مربیان تیم های ملی و قهرمانان در این مرکز توسط کارشناسان تشریح شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه از خانه جوان شهید سلیمانی بازدید کرد و شیوه ارائه خدمات به سازمان های مردم را بررسی و دستور داد جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان سریعتر تشکیل و با حضور سمن ها اقدامات لازم در راستای اجرای برنامه های راهبردی برای حل مشکلات جوانان تشریح شود.

مقام ارشد استان سپس با حضور در هیأت پزشکی ورزشی کارت عضویت کمیته خدمات درمانی را بر اساس سوابق ورزشی خود در رشته کشتی دریافت کرد.

شایان ذکر است استاندار کرمانشاه در برنامه ای یک روزه از پروژه‌های ورزشی سطح استان بازدید و ضمن دیدار گرم و صمیمی با قهرمانان، افتخار آفرینان و ملی‌پوشان رشته های ورزشی در جلسه شورای ورزش در محل سالن شهید هادیان شرکت کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار