مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس گفت: برای نخستین بار در کشور درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی‌ بدون ویزیت، بیماران نیازمند و محروم را پذیرش می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ 15 May 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: سرهنگ حسین صمصامی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان فارس با 45 کانون جامعه پزشکی و با‌ کمک جهادگران بسیجی عرصه سلامت، بهداشت و درمان، خدمات پزشکی رایگان به جامعه هدف ارائه می کند.

وی اظهار کرد: گروهای جهادی از ابتدای این هفته، طی‌ فراخوان و اعلام به مدیر محله، با مرکزیت‌ مسجدمحوری به محرومان به ویژه مددجویان کمیته امداد، بهزیستی اقدام به پایش و سپس معرفی به پزشک خانواده و مراکز درمانی می‌کنند.

رئیس جامعه پزشکی استان فارس بیان داشت:‌ بیماران نیازمند در بیمارستان نمازی و دیگر بیمارستان هایی‌ که در طرح کمک به‌ سلامت و درمان شرکت دارند، در موارد‌ درمانی شامل جراحی، سونوگرافی، تشخیصی، دندانپزشکی خدمات دریافت می‌کنند.

صمصامی اضافه کرد: استقرار ماشین های دندانپزشکی در سرچهان و کشن‌، 12 یونیت روزانه با‌ کمک خیران از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی است.

وی اظهار داشت: تمام طرح های بهداشتی و درمانی در قالب طرح‌ شهید‌‌ رهنمون با هدف شناسایی، مشاوره و درمان اجرا می گردد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پرشکی استان فارس ادامه داد: با راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی با مسئولیت استاندار و فرمانده سپاه فجر به عنوان جانشین قرارگاه، خدمات ارزنده ای در عرصه های مختلف در مناطق محروم و کم برخوردار انجام شده و این حرکت جهادی همچنان ادامه دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار