معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از پیشرفت ۵۰ درصدی طرح فرهنگ‌سرای بهمن پس از وقفه چند ساله خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 15 May 2022

«محمد علی سلمانی ندوشن» با بیان اینکه اجرای طرح فرهنگ‌سرای بهمن پس از توقفی چند ساله، بار دیگر کار خود را در سال گذشته آغاز کرد، گفت: این مجموعه در مساحتی بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع که شامل ساختمان فرهنگسرا با زیربنای ۴۳۰۰ متر مربع، سه زمین ورزشی رو باز، پارک و مسیر دوچرخه سواری است، تاکنون در حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در صورت تامین اعتبار تا انتهای سال جاری آماده بهره برداری خواهد بود.

وی با اشاره به این که ۳۲۰۰ متر مربع از زیربنای ساختمان فرهنگسرا تکمیل شده است، اظهار کرد: تاکنون عملیات عمرانی این ساختمان شامل نماچینی، سفید کاری داخلی، نصب سقف کاذب، ایزوگام پشت بام، اجرای موزائیک فرش، نصب کلیه پنجره های PVC و شیشه های دوجداره به اتمام رسیده است.

معاون شهردارافزود: علی رغم هزینه ۱۰۰ میلیارد ریالی برای این مجموعه، پیش‌بینی می‌شود برای اتمام ساختمان فرهنگسرای بهمن، محوطه و فضای سبز در حدود ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر هزینه خواهد شد.

سلمانی ندوشن بیان کرد: فرهنگسرای بهمن واقع در انتهای بلوار شهید نواب صفوی شمالی در راستای پیشرفت و آبادانی منطقه که جزو مناطق محروم و کم برخوردار شهر میراث جهانی یزد محسوب می‌شود، ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، عملیات اجرایی این فرهنگسرا نیمه تیرماه سال ۱۳۹۲ در محل کشتارگاه سابق آغاز شده و قرار بود در بازه زمانی سه ساله آماده بهره‌برداری شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار