معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد از خدمت رسانی تیم BHCU هلال احمر این استان به بیش از ۱۱۰۰ نفر همزمان با هفته هلال احمر در شهرستان خاتم روستای خوانسار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 15 May 2022

دکتر «محمد علی مردانی» با اشاره به برگزاری مانور منطقه‌ای تیم بهداشت و درمان اضطراری bhcu جمعیت هلال احمر استان یزد در شهرستان خاتم روستای خوانسار، گفت: این تیم ۱۵ نفره در شهرستان خاتم روستای خوانسار به خدمت رسانی به بیش از ۱۱۰۰ نفر از مردم این مناطق کردند.

وی بیان کرد: ۱۵ نفر که شامل پزشک، پرستار، ماما، روانشناس، کارشناس بهداشت محیط و امدادگر تکنسین دارویی و تکنسین فنی به مدت دو روز در این مانور خدمت رسانی مشارکت داشتند.

معاون درمان و توانبخشی هلال احمر استان افزود: ویزیت رایگان ۶۴۰ نفر، ارائه خدمات مشاوره روانشناسی و مامایی و پرستاری به ۳۱۴ نفر، همچنین ارائه خدمات درمانی و دارویی و پیگیری مسایل بهداشت محیط در روستای حسن آباد و روستای ولیعصر از فعالیت‌های اجرایی تیم استان در این مانور منطقه‌ای بود.

این مقام مسئول گفت: همچنین ۱۲۲ نفر از مراجعه‌کنندگان خدمات توانبخشی تیم درمان اضطراری استفاده کرده‌اند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: تیم سحر هلال احمر استان متشکل از ۱۰ نفر نیز به منظور انجام حمایت روانی، اجتماعی و فرهنگی برای افراد آسیب دیده ناشی از حوادث به ویژه کودکان، سالمندان و بانوان است که با رویکرد در این مانور مشارکت داشتند و همچنین توزیع اسباب بازی میان کودکان ، ارائه برنامه های شاد با حضور کمدین مطرح استان ، بازی های محلی و اجرای سرود محلی به ارائه خدمات پرداختند.

گفتنی است؛ از دیگر برنامه های هلال احمر در این روستا برگزاری مانور نجات در آوار و زلزله ، برپایی چادر اسکان اضطراری با حضور تیم های امدادی شهرستان خاتم و تیم انست استان بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار