تابناک-مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: متأسفانه دکه‌ها و تابلوهای شهرداری بندرعباس را که اصلی‌ترین منبع درآمدی سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری است به قیمت دیکته شده از بیرون شهرداری واگذار کرده بودند که این‌ها را اصلاح کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ 15 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، رسول جهانداری مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بندرعباس صبح امروز در نشست شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: هر بازی تیم شهرداری بندرعباس به نام یک شهید است و این اتفاق خوب باعث قوت قلب ورزشکاران شده و یکی از اصلی‌ترین عوامل پیروزی‌های مکرر تیم نیز هست.

 

وی با بیان این که بدهی‌های قبلی به تیم شهرداری افزوده شده بود و شرایط سختی را بوجود آورده بود، افزود: 500 میلیون طی فردا به حساب بازیکنان بابت طلب‌هایشان پرداخت خواهد شد و در این مدت اخیر تلاش کردیم تا به تدریج از حجم بدهی‌ها بکاهیم.

 

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بندرعباس، حمایت از مساجد را در دوره مدیریت جدید عادلانه کرده‌ایم و در نیمه شعبان، 40 مسجد اعلام نیاز به حمایت کرده بودند و شهرداری توانست در قالب بسته‌ای حمایتی، عدالتی برقرار کند و حمایتی مساوی صورت گیرد.

 

جهانداری خاطرنشان کرد: نباید بار برنامه‌های فرهنگی در شهر بندرعباس فقط بر دوش شهرداری باشد.

 

وی در ادامه با گلایه از برخی رویه‌های پیشین عنوان کرد: برخی شرکت‌ها در مطالبات خودشان ازشهرداری، هزینه‌ها را به بهانه تهاتر تا دوبرابر افزایش می‌دادند ولی ما امروز کارهای فرهنگی را به مناقصه می‌گذاریم تا با قیمتی مناسب، این کارها انجام شود.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری بندرعباس در ادامه تصریح کرد: منبع درآمدی سازمان شامل دکه‌های نشریاتی و تابلوهای شهری است اما اتفاقات تلخی در مورد دکه‌های نشریاتی رخ داده بود که دست برخی را قطع کردیم و البته مراجعاتی به اعضای شورا نیز صورت گرفته بود که در این زمینه دخالت کنند اما بحمدالله شاهد این نبودیم.

 

جهانداری اضافه کرد: تابلوهای تبلیغاتی نیز در اختیار سازمان نبود و ما امروز با اتمام قرارداد شرکت‌ها، اجازه تمدید قرارداد را ندادیم تا بتوانیم در قالب کارگروه فرهنگی برای آن تصمیم بگیریم و سهم کارهای فرهنگی را از این تابلوها بیشتر کنیم.

 

وی گفت: در سازمان فرهنگی و اجتماعی تخلفات زیادی را مانع شدیم که میلیون‌ها تومان به مجموعه بیت المال برگشت خورده است به عنوان مثال فردی که اصلا در ساختار اداری حضور نداشته و حقوق دریافت می‌کرده است را قطع کردیم.

 

وی همچنین افزود: دکه‌ها را با مبالغ بسیار ناچیزی اجاره داده بودند که یک دهم قیمت کارشناسی بود و ما قراردادهای در این زمینه را روزآوری خواهیم کرد. علاوه بر این قیمت‌هایی بر روی تابلوهای تبلیغاتی قرار داده شده بود که از بیرون شهرداری دیکته شده بود و بحمدالله اینها شناسایی شده و در حال اصلاح است.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس همچنین عنوان کرد: برنامه روزه‌داری کله گنجشکی‌ها، حضور در میان معتادان متجاهر، سلام فرمانده و ... را در ماه‌های اخیر به اجرا درآوردیم و این نشانه دلبستگی مردم به فرهنگ انقلاب اسلامی است و همین طور از برخی مشکلاتی که در زمان انجام برنامه سلام فرمانده که استقبالی فراتر از توان ما صورت گرفته بود، عذرخواهم.

 

جهانداری از توزیع 300 بسته معیشتی توسط شهرداری و برگزاری جام رمضان در 12 رشته ورزشی با نام شهید ابراهیم هادی، راه اندازی دوباره مدرسه دائمی فوتبال و مشارکت با بهزیستی و ناجا برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در زمینه طلاق، اعتیاد و... خبر داد و گفت: برای امسال برنامه‌های خوبی در دست اجرا داریم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار