تابناک-رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف بیش از ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹ 15 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف چهار قطعه از اراضی دولتی و ملی در خارج از محدوده طرح هادی روستاهای در روستاهای دیرستان و گیاهدان جزیره قشم به مساحت بیش از ۴ هزار متر مربع خبر داد.

 

مجتبی قهرمانی ارزش تقریبی اراضی اعاده شده را ۸ میلیارد و پانصد و چهارده میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این رفع تصرفات به دستور دادستان عمومی و انقلاب جزیره قشم و توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجرائیات منطقه آزاد با همکاری مأموران پاسگاه مرزی دریایی شیب دراز و یگان امداد نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمده است.

 

وی در ادامه با تأکید بر تداوم اینگونه اقدامات در راستای اجرای قانون و برای احقاق حقوق مردم جزیره قشم، تصریح کرد: همه مسئولان و کارگزاران نهاد‌های اجرایی و نظارتی باید دغدغه صیانت از اراضی ملی و انفال را داشته باشند و به محض اطلاع از هرگونه سوءاستفاده و تجاوز به این اراضی، ضمن پیگیری موضوع با دستگاه قضایی همکاری کنند.

 

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین از نظارت دقیق دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی این استان بر پرونده‌های مرتبط با این حوزه خبر داد و افزود: پرونده‌های قضایی که توسط دستگاه‌های مرتبط در این خصوص مطرح می‌شود به صورت مستمر مورد رصد و پیگیری دبیرخانه قرار می‌گیرند تا بدون هرگونه اطاله دادرسی به سرعت تعیین تکلیف شوند.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار