در مراسمی دکتر علی نیکونهاد به عنوان معاون جدید بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام معارفه شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 15 May 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر جاسم محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام، اظهار کرد: حوزه بهداشت یکی از حوزه‌هایی است که بنا بر رسالتی که در جهت تامین سلامت جامعه دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: در مبحث پایش برنامه عملیاتی اقدام مشترک دانشگاه که توسط وزارت بهداشت ارزیابی می‌شود، بالغ بر ۳۵ درصد تمامی فعالیت‌ها و اقدامات دانشگاه مربوط به حوزه بهداشت است که همین مسئله نشانگر اهمیت و نقش مهم و حیاتی آن در تامین سلامت جامعه است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه زحمات و تلاش‌های همکاران حوزه بهداشت شایسته و قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و کسب رضایتمندی آنان، اصلی‌ترین اولویت همه ما در حوزه سلامت است و هر فردی که در این عرصه احساس دلسوزی و تکلیف نماید، عملکرد و خدماتش نیز قطعاً در سلامت جامعه نقش خواهد داشت.

محمدی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌ها و مسئولیت‌پذیری و سخت‌کوشی دکتر صادقی‌فر به عنوان معاون سابق بهداشتی دانشگاه، تصریح کرد: ایشان یکی از مسئولان صادق، دلسوز و مسئولیت پذیر است که در هر عرصه‌ای که مسئولیت پذیرفته، برای تحقق اهداف و برنامه‌های حوزه مربوطه عملکردی شایسته داشته است.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک انتصاب دکتر نیکو نهاد به عنوان معاون جدید بهداشتی دانشگاه گفت: نیکونهاد یکی از کسانی است که در حوزه بهداشت علاوه بر دارا بودن دانش مدیریتی، از تجارب خوبی نیز بهره‌مند هستند و امیدواریم که بتوانند با همدلی و همراهی و تقویت هرچه بیشتر روحیه خدمت و کارگروهی، در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های حوزه بهداشت گام‌های موثری بردارند.

دکتر جمیل صادقی‌فر معاون سابق بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا در استان و مقابله با آن، سخت ترین دورانی است که بنده و دیگر مسئولان و همکاران دانشگاه در حوزه‌های مختلف سپری کرده‌ایم.

وی گفت: در ابتدای شیوع کرونا، هیچگونه آشنایی با این ویروس نداشتیم و هم اینکه امکانات و تجهیزات دانشگاه در حدی نبود که بتوانیم با این بیماری بخوبی مقابله کنیم.

دکتر علی نیکونهاد معاون جدید بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: پیش از بنده افرادی از جمله جناب آقای دکتر صادقی‌فر در عرصه مدیریت حوزه بهداشت حضور داشته‌اند که برای اعتلای آن تلاش و اهتمام داشته‌اند. بنابراین بنده هم این مسیر را ادامه خواهم داد و تحقق اهداف و برنامه‌های این حوزه؛ نیازمند حمایت ریاست محترم دانشگاه، تعامل و همراهی مسئولان دانشگاه و همدلی و احساس مسئولیت هرچه بیشتر همکاران حوزه بهداشت خواهد بود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار