معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته عرضه کالاهای اساسی مردم در بازار صورت گرفته و روزانه ١٢٠ تن مرغ گرم در بازار توزیع می شود.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷ 15 May 2022

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته  کالاهای اساسی به اندازه کافی در دسترس مردم قرار می گیرد حدود ۲ هزار تن برنج خارجی در انبارها و سپس سطح شهر توزیع شده است.

وی افزود: روزانه بالغ بر ۱۲۰ تن مرغ گرم در بازار توزیع می شود، حدود ۱ هزار تن قند و شکر به کارخانه های بسته بندی جهت عملیات بسته بندی ارسال شده و توزیع می شود و از هفته آینده هم کارخانه قند بیستون چغندر جدید از خوزستان و مناطق گرمسیری وارد می کند و روزانه توزیع قند و شکر در سطح شهرستان انجام می شود.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: به واسطه کارخانه نازگل روزانه ۱۲۰ تن روغن نباتی در سطح شهر توزیع می شود و با هماهنگی که با تمام اتحادیه ها صورت گرفته هیچ گونه افزایش قیمتی در محصولات بدون اجازه تنظیم بازار ایجاد نمی شود و کلیه کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارها موجود و به وفور در سطح شهر توزیع در حال توزیع است.

عباسی در ادامه یادآور شد: به همه مغازه ها و فروشگاه های زنجیره ای روغن تزریق کردیم و امروز این فرایند هم کاملتر می شود و تمام فروشگاه ها روغن خواهند داشت.

وی در خصوص احتمال افزایش قیمت برخی کالاهای دیگر که خارج از اعلام دولت بوده، تشریح کرد: سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قیمت نهایی هر جنس را به ما ارائه می دهد، به این ترتیب هیچ کالایی تا دریافت مجوز از ستاد تنظیم بازار اجازه افزایش قیمت نخواهد داشت.

عباسی تاکید کرد: اگر موردی از افزایش قیمت بدون اعلام دولت مشاهده شد به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند و در حال حاضر تنها ۴ قلم کالا روغن، مرغ، شیر و تخم مرغ افزایش یافته که البته به تبعیت از شیر پنیر هم با افزایش قیمت همراه بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار