استاندار گیلان صبح امروز به بیمارستان پورسینای رشت رفت و از چگونگی اجرای پروژه توسعه و بازسازی این بیمارستان دیدن کرد
کد خبر: ۱۰۴۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲ 14 May 2022

به گزارش تابناک گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی ، در حاشیه این دیدار و در نشستی با پیمانکاران ، مسوولان اجرایی طرح ، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مدیران شهری رشت با تاکید بر حفظ سلامت مردم ، به عنوان اولویت اصلی دولت سیزدهم گفت : با اختصاص اعتبار لازم برای توسعه و نوسازی بیمارستان پورسینا در سفر رییس جمهوری ، انتظار می رود این طرح با سرعت قابل قبولی اجرا شده و در زمان مقرر به بهره برداری برسد. وی با اشاره به ضرورت همکاری و تعامل دستگاه‌ها و ادارات مختلف برای پیشبرد این طرح به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی بهداشت و درمان استان ، راه‌های افزایش مشارکت های بین بخشی به ویژه مشارکت فنی و تخصصی از سوی شهرداری و شورای شهر را خواستار شد.

استاندار همچنین نگاه ویژه به توسعه توریست درمانی در گیلان را به عنوان مقصدی برای شهروندان کشورهای منطقه و رونق اقتصادی استان، مهم و حیاتی عنوان کرد.

سیدعلی آقازاده ، یکی از نمایندگان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ، ساخت بیمارستان جنرال را یکی از خواسته های تاریخی و به حق مردم گیلان و رشت برشمرد و گفت : با توجه به اختصاص بودجه و اعتبار مناسب و بستن قرارداد با قرارگاه خاتم انتظار می رود این طرح با سرعت و در زمان مناسب به بهره برداری برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با اشاره به قدمت ۱۰۰ ساله بیمارستان پورسینای رشت و میزان اهمیت بخش های مختلف درمانی این بیمارستان گفت : قرارداد عملیات بازسازی بیمارستان پورسینا با ظرفیت ۳۵۰ تخت با قرارگاه خاتم بسته شده و ساخت جایگزین بیمارستانهای رازی و شفا هم گام بعدی خواهد بود.

در این نشست همچنین سید امیرحسین علوی و محمدحسین واثق کارگرنیا ، شهردار و رییس شورای اسلامی رشت با اشاره به نتایج و تاثیرات بازسازی بیمارستان پورسینا، ساماندهی تردد و صنوف در خیابان‌های اطراف این طرح را از اهمیت ویژه‌ای دانستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار