جانشین فرمانده انتظامی خوزستان:
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: مجموعه انتظامی افتخار این را دارد که در راه اعتلای امنیت، خدمتگزار مردم خوب و نجیب استان خوزستان است.
کد خبر: ۱۰۴۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴ 14 May 2022

سرهنگ حجت‌الله سفیدپوست در مراسم تشییع پیکر شهید نظم و امنیت "مسلم تقی‌زاده" که امروز (۲۴ اردیبهشت‌ماه) در امیدیه برگزار شد، اظهار کرد: امروز مجموعه انتظامی خوزستان افتخار این را دارد که اعلام کند در سال جاری دو شهید را به دشت شهدای فراجا تقدیم کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: یک ماه پیش شهید "رفیع زاده" در راستای عملیاتی علیه سارقان مسلح به فیض شهادت رسید و روز پنجشنبه نیز شهید والامقام سرهنگ "مسلم تقی‌زاده" حین انجام وظیفه برای کنترل مبادی مبارزه با قاچاق کالا، به صورت ناجوانمردانه و مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: مجموعه انتظامی افتخار این را دارد که در راه اعتلای امنیت، خدمتگزار مردم خوب و نجیب استان خوزستان است.

وی بیان داشت: شهید بزرگترین موذن قرن و بالاترین جایگاه را دارد و خوشا به حال کسانی که همگام و همسو با کاروان شهدا هستند.

سرهنگ سفیدپوست با تأکید بر اینکه مجموعه انتظامی در تمام عرصه‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم حضور دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به وقایع اخیر در بحث اقتصاد، پلیس در هر لحظه آماده جانفشانی برای مردم عزیز است.

برچسب ها: نیروی انتظامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار