جمعه ۲۳ اردیبهشت و در پایان مسابقات، تیم‌های ساری با ۲۴، چالوس با ۱۵ و نوشهر با ۱۳ امتیاز به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند
کد خبر: ۱۰۴۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ 14 May 2022

به گزارش تابناک مازندران،  رئیس هیئت بوکس مازندران گفت: نخستین دوره مسابقات بوکس نوجوانان استان در سال جدید، به مدت سه روزو به میزبانی شهرستان عباس آباد در سالن شهدای این شهرستان برگزار شد.
امیر مدرسی، با اشاره به حضور ۷۷ ورزشکار و در قالب ۱۹ تیم شهرستانی در این دوره از مسابقات افزود: دیشب جمعه ۲۳ اردیبهشت و در پایان مسابقات، تیم‌های ساری با ۲۴، چالوس با ۱۵ و نوشهر با ۱۳ امتیاز به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
رئیس هیئت بوکس مازندران تصریح کرد: ۲ هزار ورزشکار سازمان یافته و ۴ هزار ورزشکار به صورت غیررسمی در سطح استان فعالیت می‌کنند.
مدرسی، اعزام تیم بزرگسالان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور برای انتخابی تیم ملی، حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی مازندران، برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس رده نوجوانان خرداد امسال به میزبانی شهرستان تنکابن و همچنین برگزاری مسابقات بزرگسالان تیرامسال در شهرستان جویبار را از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت بوکس مازندران اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار