تیم فوتبال پالایش گاز ایلام در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بانوان با نتیجه سه بر ۲ از مهمان خود شکست خورد.
کد خبر: ۱۰۴۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ 14 May 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ دیدار ۲ تیم پالایش گاز ایلام و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه تختی ایلام برگزار شد و تیم ایلام نتوانست از سد میزبان خود عبور کند.

نیمه اول این بازی با حملات متعدد تیم پالایش آغاز شد اما تیم ملوان بندر انزلی اولین گل این دیدار را در دقیقه ۱۶ نیمه اول توسط زهرا حاتم نژاد بازیکن ایلامی این تیم به ثمر رساند.

پس از این گل تیم پالایش با حملات پیاپی توانست گل تساوی را در دقیقه ۲۵ توسط روژین تمریان به ثمر رساند اما بلافاصله و در دقیقه ۲۶ ملوان موفق شد بار دیگر دروازه پالایش را باز کند.

گل سوم این دیدار نیز توسط افسانه اقبال وارد دروازه پالایش شد و این تیم توانست با سه گل نیمه اول را به پایان برساند.

نیمه دوم نیز با وجود حملات تیم پالایش این تیم چندین موقعیت گل را از دست داد.

اما در دقیقه ۴۴ نیمه دوم تیم پالایش با حملات بیشتر موفق شد گل دوم را توسط روژین تمریان به ثمر برساند.

در نهایت تیم ملوان سه امتیاز این دیدار را کسب کرد.

مربی تیم پالایش گاز بانوان ایلام در حاشیه این دیدار گفت: این دیدار در نیمه اول با وجود حملات تیم پالایش گاز بانوان ایلام اما به سود تیم ملوان پایان یافت.

ندا عزیزپور افزود: تیم پالایش تمرینات خوبی را پشت سرگذاشت و برای پیروزی وارد زمین شد اما انتظار کادر فنی را را برآورده نکردند و پس از دریافت گل دوم روحیه خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: دفاع پالایش گاز در این دیدار خوب عمل نکرد اما در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشتند وبازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی مشکل این تیم را گل نزدن عنوان کرد و گفت: تیم پالایش گاز ایلام تنها یک مهاجم دارد و بضاعت تیم نیز بسیار کم است و بازیکنان با تمام توان خود وارد زمین می شوند.

مربی تیم پالایش گاز بانوان ایلام داوری این دیدار را بدون مشکل عنوان کرد. تیم پالایش گاز بانوان ایلام با ۱۸ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار دارد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار