پنجمین بازارچه خیریه «اردیبهشتی به رنگ بهشت» با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳ 12 May 2022

پنجمین بازارچه خیریه «اردیبهشتی به رنگ بهشت» به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده بهداشت و با همکاری کانون خیریه امام علی (ع) و ستاد دیه استان با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در روز‌های ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

 

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام خداپسندانه دانشجویان گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های ستاد دیه، فرهنگ سازی در زمینه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است که برگزاری این گونه بازارچه‌ها می‌تواند تاثیر بسیار مناسبی در این راستا داشته باشد.

 

رئیس دانشکده بهداشت یزد هم اظهار داشت: این بازارچه با هدف تقویت حس همدلی و مهربانی برای آزادسازی مددجویان جرائم غیر عمد به میزبانی این دانشکده برگزار و از دیگر اهداف این بازراچه می‌توان به توانمند سازی و افزایش مشارکت دانشجویان در محیط کسب و کار، جلب مشارکت و روحیه کارآفرینی و پرورش ارزش‌های والای انسانی در دانشجویان اشاره کرد.

 

حسن مظفری افزود: در نوبت‌های قبلی این بازارچه هزینه‌ها صرف امور خیریه‌ای مانند کمک به ایتام، کودکان معلول و خانواده‌های بی بضاعت شد و در این نوبت تصمیم گرفتیم با همکاری ستاد دیه استان، کلیه عواید این بازارچه صرف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شود.

 

گفتنی است این بازارچه خیریه در تاریخ ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت ۹ الی ۱۵ در محل پردیس علوم پزشکی، دانشکده بهداشت واقع در یزد، صفاییه، میدان عالم، بلوار شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

برچسب ها: بهشت ، بازارچه ، ستاد دیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار