رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری عامل توزيع غير مجاز و غير بهداشتي آلايش طيور در خارج از استان و کشف ۲۰۰کیلو گرم آلایش غیر بهداشتی مرغ در بازرسی از خودروی او خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ 12 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "مهدی تقوی نیا" افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال غير مجاز و غير بهداشتي آلايش طيور از سوی فردی با خودروی شخصی از شهرستان اراک به سوی استان تهران، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کارمأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی قرار گرفت.
وی یادآورشد: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی و انجام یک عملیات هدفمند، سرانجام موفق به شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در شهرستان اراک شدند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور موفق به کشف ۲۰۰کيلوگرم آلايش غیر بهداشتی مرغ شدند.
سرهنگ تقوي نيا اضافه کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی های مأموران با مشاهده مدارک و مستندات قانونی پلیس به انتقال آلايش طيور غير بهداشتي بدون توجه به سلامت مردم و تنها برای کسب منفعت شخصی، از شهرستان اراک به استان تهران اعتراف کرد.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی با تأکید بر نظارت کامل این پلیس بر رعايت نکات انتظامي و بهداشتي از سوی متصدیان واحدهای صنفی مختلف افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار