سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: پنج هزار نفر از اقشار مختلف مردم این استان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ( ره ) به مرقد مطهر آن حضرت در تهران اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ 12 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهنام نظری در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در اراک، افزود: اعزام مردم به حرم مطهر امام راحل در آیین بزرگداشت آن حضرت پس از ۲ سال بهبود شرایط کرونایی صورت می‌گیرد و باید به بهترین شکل ممکن اجرا شود.
وی یادآورشد: عشق و علاقه‌ای که زائران امام راحل به این شخصیت بزرگ دارند، بی ریا است و باید تلاش شود تا پذیرایی مناسبی از زائران صورت گیرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: فرمانداران باید برای برگزاری آیین ارتحال امام خمینی (ره) همه با جدیت پای کار باشند و بدانند مسئولیت در استان مرکزی که زادگاه امام راحل است، سنگین‌تر است.
نظری اظهار داشت: تقسیم بندی کارها در کمیته های مختلف مشخص است و دستگاه های مسئول باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند.
وی گفت: اهمیت آیین روز ۱۵ خرداد کمتر از ۱۴ خرداد نیست و باید برنامه‌های این روز نیز به بهترین شکل ممکن انجام شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم گفت: امام راحل بر گردن تک تک افراد جامعه حق دارند و آیین ارتحال ایشان باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
حجت الاسلام هادی خلیلی افزود: پنج هزار نفر به آیین ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند که برای اعزام این افراد حدود ۱۴۵ دستگاه اتوبوس نیاز است.
وی یادآورشد: کمیته‌های هفت گانه آیین ارتحال امام خمینی (ره) مانند سال‌های گذشته در استان مرکزی تشکیل شده و هر کمیته باید برنامه‌های خود را به بهترین شکل انجام دهد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: همایش معرفی شخصیت امام خمینی (ره) نیز در استان مرکزی در نظر گرفته شده که در ۱۲ خردادماه جاری برگزار می‌شود و هنوز مکان برگزاری آن قطعی نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار