مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: براساس اعتباراتی که در سال جاری برای حوزه اشتغال کمیته امداد کرمانشاه در نظر گرفته شده، درصورت اختصاص و جذب آن از سوی بانک‌های عامل، ایجاد بیش از ۱۹ هزار فرصت شغلی زودبازده برای متقاضیان جویای کار زیر پوشش این نهاد در استان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۰۴۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ 12 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا "پیمان ترکمانه" افزود: برای ایجاد این فرصت‌های شغلی بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفته شده که محل تامین این اعتبار منابع قرض الحسنه بانک‌های عامل و صندوق امداد ولایت است.

وی با بیان اینکه هم اکنون سقف تسهیلات اشتغال کمیته امداد ۱۰۰ میلیون تومان است، بیان کرد: این تسهیلات قرض الحسنه و بدون نیاز به سپرده در اختیار متقاضیان تحت حمایت قرار می‌گیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه به فرصت‌های شغلی ایجاد شده در سال ۱۴۰۰ نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته هفت هزار و ۲۴۳ فقره وام قرض الحسنه با اعتبار ۳۳۷ میلیارد تومان به اشتغال خانوار‌های تحت حمایت در استان اختصاص پیدا کرده است.

ترکمانه در پایان با تاکید بر اینکه لازمه ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزا کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای توسط متقاضیان است، بیان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۱ نیز بیش از پنج هزار نفر از برنامه‌های مهارت آموزی این نهاد بهره‌مند و سپس وارد بازار کار شوند.

۸۵ هزار خانوار با جمعیت ۱۷۲ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه زیر پوشش کمیته امداد است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار