فرماندار کرمانشاه با اشاره به طرح بزرگ اقتصادی دولت، گفت: همه موظفیم در جهت اجرای درست و صحیح طرح مهم اقتصادی هدفمندی یارانه برخی کالاها، با هوشیاری دستگاه‌های زیربط را کمک و مساعدت نمائیم.
کد خبر: ۱۰۴۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ 12 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛ «فضل الله رنجبر» در نشست شورای مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه، نظارت مستمر و جدی بر بازار در راستای اجرای این طرح را مهم دانست و افزود: تیم‌های تخصصی دستگاه‌های مربوطه برای نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این تیم‌ها هر روز به صورت مستمر بر فعالیت بازار نظارت می‌کنند، گفت: در راستای نظارت بر بازار، فعالیت خبازی‌ها جدی‌تر به صورت روزانه نظارت می‌شود.

وی از مردم خواست به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از کانال‌های رسمی دنبال نمایند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه سخنانش همچنین با تشکر از منابع طبیعی شهرستان و بخشداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار داشت؛ در سال ۱۴۰۰ خوب عمل شد و ۳۸ درصد کاهش آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع نسبت به سال قبل داشتیم و امسال هم باید با جوامع محلی و آموزشی به مردم و حساس نمودن افکار عمومی جلوگیری از آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع اقدامات جدی را بعمل آوریم.

رنجبر افزود: جلوگیری از آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع وظیفه همه دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران است.

در این نشست مصوب شد علاوه بر تشکیل تیم‌ها و هسته‌های محلی با کمک ادارات و نهاد‌ها توسط تیمی متشکل از نمایندگان شهرداری، آتش نشانی و منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان و حتی سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی و گروه‌های کوهنورد ورزشکاران از منابع طبیعی در ارتفاعات تاق بستان و سایر مناطق دارای پوشش جنگلی و مراتع در جهت اطفا به موقع حریق اقدام شود.

همچنین مصوب شد سازمان آتش نشانی و شهرداری‌های مناطق با بازدید از انبار‌ها و برخی اماکن مهم که احتمال آتش سوزی در آن‌ها متصور است ضمن ارائه تدکرات اقدامات پیشگیرانه را هم بعمل آورند.

همچنین تصمیماتی در جهت آمادگی اورژانس و مراکز درمانی برای پاسخگویی و کمک به مراجعین بیماری‌های تنفسی و ریوی بخاطر ورود توده‌های گرد و غبار براساس گزارش سازمان هواشناسی در روز‌های آتی تاکیدات لازم صورت گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار