استاندار یزد از تشدید نظارت بر قیمت ها و شبکه توزیع کالاها با اعزام ۲۰۰ تیم نظارتی جهاد کشاورزی به سطح بازار و برخورد جدی با متخلفان و اخلالگران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 12 May 2022

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست توجیهی بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی بر کالاهای اساسی استان افزود: در قالب این طرح تیم های نظارتی جهت رصد میزان موجودی کالاهای اساسی مردم و نحوه توزیع آن ها به سطح بازار، انبارها و فروشگاه ها اعزام می شوند و در صورت مشاهده کمبود کالایی بلافاصله ورود کرده و مسئله را حل می کنند.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز سازمان صمت استان این مانور را در ۲ نوبت اجرا کرده است خاطرنشان کرد: تشدید نظارت بر بازار علاوه بر جلوگیری از انجام تخلفات صنفی، احتکار یا مواردی از این قبیل، سبب اجرای طرح طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها؛ به بهترین نحو و کمترین تبعات می شود.

فاطمی با تاکید بر اینکه در صورت مشاهده تخلف و اخلال در بازار، با فرد خاطی به اشد مجازات برخورد خواهد شد اظهارداشت: خوشبختانه سران سه قوه در این حوزه اختیارات ویژه ای را به ادارات کل تعزیرات حکومتی داده اند و تخلفات این حوزه با جدیت پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه به عنوان مدیر ارشد استان، شخصا از واحدهای تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بازدید می کنم، خاطرنشان کرد: باید تمام اهتمام خود را بکار بگیریم تا طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها کام مردم را شیرین کند و از طرفی یزد، استان سرآمد کشوری در اجرای این طرح باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار