استاندار آذربایجان‌غربی:
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طرح اصلاح ارز ترجیحی، توزیع عادلانه یارانه در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر و دهک‌های پایین جامعه طراحی و اجرا شده و مهمترین بخش آن رسیدن یارانه واقعی به دست مردم است.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵ 11 May 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان افزود: در این طرح، فقط نوع پرداخت یارانه کالاهای اساسی تغییر کرده و هزینه آن مستقیم به مردم، نانوایی‌ها و بیمه‌ها پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح، یارانه نان به نانوایی‌ها پرداخت می‌شود و افزایش قیمتی در این خصوص وجود نخواهد داشت همچنین یارانه دارو به بیمه‌ها داده می شود و مردم هیچ اضافه مبلغی برای خرید دارو پرداخت نمی‌کنند و در این زمینه نیز مشکلی ایجاد نخواهد شد.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: آزادسازی قیمت کالاهای اساسی در این حوزه‌ها در راستای جلوگیری از سودجویی برخی افرادریال قاچاق و در راستای رسیدن یارانه واقعی بدست مردم است.

معتمدیان گفت: کارشناسان، نهادهای مسئول و مرتبط و رسانه‌ها باید در خصوص اصلاح ارز ترجیحی و توزیع عادلانه یارانه مردم را در جریان گذاشته و آگاهی رسانی کنند تا مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: اقناع سازی عمومی و همچنین رفع نگرانی مردم در کنار امیدآفرینی، اصولی است که باید مسوولان اجرایی و رسانه‌ها در این برهه حساس بدرستی آن را انجام دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار