در بخش‌های دولتی و خصوصی.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در حوزه ناباروری هدف این است که همه خدمات به صورت صد درصدی زیر مجوعه بیمه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵ 11 May 2022

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در حوزه ناباروری هدف این است که همه خدمات به صورت صد درصدی زیر مجوعه بیمه قرار گیرد.

 به گزارش تابناک همدان، رضا طهماسبی با اعلام اینکه ۱۵ درصد از زوج‌های استان جمعیت نابارور را شامل می‌شوند، افزود: هماهنگی‌های لازم با تمامی بیمه‌هایی که خدمات بیمه‌ای رائه می‌دهند انجام شده و کلیه خدمات ناباروری به صورت صد در صد تحت پوشش قرار خواهند داد.

وی تصریح کرد: استفاده از خدمات باروری محدودیت سنی تا این لحظه نداشته و برای همه افرادی که در سنین باروری باشند قابل انجام است و هر زوج یک مرتبه می‌تواند از این خدمات استفاده کند.

طهماسبی در بخشی از سخنان خود به افزایش تعداد تخت‌های بستری در هفته سلامت اشاره کرد و گفت: ۲۷۰ تخت به مجموع تخت‌های استان اضافه می‌شود.
 
این مقام مسئول در خصوص پروژه مرکز جامه سرطان بیان کرد: این پروژه به دلایلی متوقف شده بود با توجه به هماهنگی ادامه پروژه با حضورخیرین به اهداف نهایی خود نزدیک می‌شود.

طهماسبی نوید از راه اندازی بخش شیمی درمانی در مرکز جامع سلامت داد و افزود: علاوه بر بخش شیمی درمانی، بخش رادیو تراپی برای راه اندازی در دست اقدام است و تا پایان سال راه اندازی خواهد شد.
 
خبرنگار: فاطمه صنیعی وحید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار