کد خبر: ۱۰۴۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶ 11 May 2022

 

فرمانده بسیج صنعت نفت با حضور در اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات از نیروهای فنی و جهادی در تعمیر دستگاه ویدئو اسکوپ قدردانی کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی، سرگرد فردوس ناصرزاده، در آیین تجلیل از جهادگران عرصه اقتصاد در تعمیر دستگاه صنعتی ویدئو اسکوپ اظهار نمود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی تمام تلاش خود را برای کمرنگ نشان دادن فعالیت های جهادی کارکنان پرتوان به کار می‌بندند ولی ما پرقدرت و با روحیه ایی مضاعف در کنار تلاشگران جهادی در عرصه های مختلف به ویژه عرصه تولید صیانتی نفت هستیم و زحمات این عزیزان را ارج می نهیم.

در ادامه عزیزالله طریقی نژاد، رئیس اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات در زمینه تعمیر دستگاه ویدئو اسکوپ توسط نیروهای داخلی و بومی صنعت نفت بیان نمود: عیب یابی و تعمیر این دستگاه صنعتی تا سال پیش با ارسال آن به کشور سازنده اروپایی انجام می شد که بار مالی زیادی برای این شرکت داشت ولی در حال حاضر با تلاش نیروهای متخصص و بومی شرکت، عیب یابی و تعمیر آن با هزینه بسیار کم در شرکت نفت و گاز گچساران انجام می شود که بیانگر شایستگی قابل تقدیر فرزندان این مرز و بوم است.

لوح تقدیر و سفر زیارتی مشهد مقدس هدایایی بودند که فرمانده بسیج صنعت نفت حوزه امام حسن مجتبی (ع) به این گروه جهادی و متخصص در شرکت بهره بردارد نفت و گاز، تقدیم کرد.


  شایان ذکر است: دستگاه ویدئو اسکوپ یا اندوسکوپی صنعتی یکی از تجهیزات بازرسی و بررسی وضعیت خوردگی است که به صورت غیر مخرب بازرسی داخلی بخش های حساس تجهیزات تاسیسات و ماشین آلات شرکت از جمله بازرسی وضعیت خوردگی لوله های مبدل های حرارتی، بخش ها حساس و غیرقابل دسترسی توربین ها، کمپرسورها و ... را انجام می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار