به همت نیکوکاران استان مرکزی و با پیگیری های کمیته امداد استان تعداد ۲۰۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد با اعتبار بیش از ۵ میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان اهداء شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶ 11 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی، با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد، افزود: پرداخت کمک هدیه ازدواج از اقدامات حمایت کمیته امداد به منظور کمک به زوج‌های تحت حمایت است.
وی یادآورشد: در سال گذشته هزارو ۱۸۸ کمک هدیه ازدواج با اعتبار ۱۶ میلیاردو ۴۶۷ میلیون تومان به زوج های تحت حمایت این نهاد اعطا شد.
وی ادامه داد: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، کمک هدیه ازدواج به فرزندان مددجو، ارائه خدمات مشاوره و دوره‌های آموزشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در کمک به جوانان تحت حمایت بوده است.
مومنی در ادامه از اهدای ۲۰۸سری جهیزیه خبر داد و افزود: این تعداد جهیزیه به همت نیکوکاران استان مرکزی و با پیگیری های کمیته امداد استان تهیه و توزیع شده است.
مدیر کمیته امداد استان گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان با مراکز نیکوکاری و ستاد جهیزیه کمیته امداد مستقر در شهرستان‌ها همکاری کرده و یا با پرداخت کمک از طیق شماره گیری کد:
086#*8877* و یا شماره کارت 6037997900000614 در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
شایان ذکر است؛یخچال، تلویزیون،جاروبرقی،گاز ، ماشین لباسشویی و ... از اقلام جهیزیه ها بوده است.انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار