کد خبر: ۱۰۴۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ 11 May 2022
به گزارش روابط عمومی مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در مراسم افتتاحیه بلوار سیصد دستگاه گفت: شرکت فولاد خوزستان مجموعه‌ پیشرو در حوزه تولید، توسعه و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی است. این شرکت خدمات فراوانی در حوزه محیط زیست، ایجاد کمربند سبز شهری و فضای سبز، احداث وزرشگاه شهدای فولاد و غیره را ایفا نموده است.
 
وی افزود: بلوار دسترسی سیصد دستگاه که با اصلاح، تعریض، نصب روشنایی و ایجاد باند دوم همراه بوده در مدت زمان ۱۳ ماه، به طول نزدیک به ۳ کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال به انجام رسیده است. 
 
ابراهیمی در ادامه گفت: این شرکت در سال جاری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در ۵۰ پروژه در حوزه توسعه راه‌های دسترسی در اطراف شرکت هزینه نموده است. 
 
وی گفت: مجموعه فولاد خوزستان با توجه به دارا بودن جامعه آماری ۱۰۰ هزار نفری تحت پوشش خود، وظیفه خود می‌داند که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و خدمات رسانی به مردم عزیز پیشقدم باشد.
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد، چنین حرکت‌هایی در سایر ارگان‌ها و نهادهای استان خوزستان نهادینه شود تا در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، گام‌های موثری برای مردم عزیز استان برداشته شود.
 
✨ معاون برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ها:
 
✨ شرکت فولاد خوزستان در ۵۰ روز نخست سال جاری، دو پروژه بزرگ به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال انجام داده است
 
میثم شهنیانی معاون برنامه ریزی و اجرای پروژه‌های شرکت فولاد خوزستان گفت: مفتخریم که اعلام کنیم شرکت فولاد خوزستان در راستای رفاه حال شهروندان، دومین پروژه خود که بلوار سیصد دستگاه می‌باشد، را به طول نزدیک به ۳ کیلومتر و با سرمایه‌گذاری ۲۹۰ میلیارد ریالی امروز افتتاح نموده است. 
 
وی افزود: این شرکت در دو پروژه انجام شده در ۵۰ روز اول سال ۱۴۰۱، هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری داشته که این مهم با حمایت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به همراهی اعضای هیات مدیره، در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به مردم اهواز تقدیم شده است.
 
شهنیانی در پایان اظهار داشت: طرح یاد شده با اجرای ۶۰ هزار متر مربع آسفالت در دو باند به عرض ۱۹ متر، تثبیت بستر و اجرای لایه های روسازی ۲۲ هزار متر مکعب، نصب ۶۲ تیرک پایه روشنایی در طول مسیر، احداث کاندوئیت فیبر نوری به طول ۱۳۵۰ متر، اجرای ۸ هزار و ۴۰۰ متر جدول و رنگ آمیزی و اجرای فضای سبز در بلوار مسیر به انجام رسیده است.
 
گفتنی است، در حاشیه این مراسم احمد فیض اله پوری مدیر پروژه های ساختمانی و سازه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی، از کلیه عوامل اجرایی و همکاران موثر در اجرای این پروژه از جمله همکاران واحد پروژه های ساختمانی، دستگاه نظارت (شرکت مشاورین تدبیر ساحل پارس)، پیمانکار مجری (شرکت ایده پردازان صنعت فولاد)، پیمانکار روشنایی جاده (شرکت یاوران فولاد) و سایر واحدهای فولاد خوزستان نظیر: مدیریت خدمات و امور اجتماعی، بازرسی و نظارت، ایمنی، روابط عمومی و غیره که شبانه روز همت گماردند تا این پروژه به سرانجام برسد، تقدیر و تشکر نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار