تابناک- مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس گفت:در راستای ساماندهی و زیباسازی رنگ آمیزی بیش از 70 هزار متر طول از جداول در نقاط مختلف سطح شهر توسط عوامل شهرداری منطقه سه شهرداری طی روزهای پایانی سال گذشته انجام و به پایان رسیده است.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ 11 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان،  عباس بهمن زاده گفت:  در راستای ساماندهی و زیباسازی رنگ آمیزی بیش از 70 هزار متر طول از جداول در نقاط مختلف سطح شهر توسط عوامل شهرداری منطقه سه  شهرداری طی روزهای پایانی سال  گذشته انجام و به پایان رسیده است.

 

وی افزود : ایجاد تنوع در مبلمان و فضای شهری با توجه به تاثیرات  آن در روحیه و شادابی شهروندان همواره مد نظر مسئولین مدیریت شهری بوده و در این خصوص اقدامات خوبی در سطح شهر صورت گرفته است.

 

بهمن زاده  تصریح کرد : با توجه به تاثیر شرایط جوی بر تخریب جداول، لزوم رنگ آمیزی جهت ماندگاری بیشتر ضرورت دارد که برای انجام این مهم استفاده از مواد با کیفیت و این امر همواره مد نظر کارشناسان قرار گرفته است.

 

مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص رنگ آمیزی جداول سطح شهر، خاطرنشان کرد: رنگ آمیزی جداول خیابانها و معابر سطح شهر از جمله بلوار غدیر، بلوار جمهوری اسلامی، بلوار طالقانی، سید جمال الدین اسد آبادی ، بلوار شهید حقانی، شهید رجایی، شهید ناصر و بلوار امام جداول بیرونی و داخلی بوستان های طی سال گذشته انجام و به پایان رسیده است.

 

وی در پایان از همکاری و تعامل خوب شهروندان  با مجموعه مدیریت شهری در جهت اجرای فعالیت های خدماتی و عمرانی  سطح شهر تشکر و قدردانی کرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار