سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ارسنجان از کشف بیش از ۷ تن انواع روغن خوراکی و ۲ تن ماکارونی احتکار شده در انبارهای ۵ واحد صنفی مواد غذایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 11 May 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: غلامعباس زارعی فر چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت به خبرنگاران گفت: مانور نظارت بر قیمت اقلام اساسی و کالاهای معیشتی خانوار و کنترل کیفیت و بهداشت موادغذایی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی در ارسنجان اجرا شد.

زارعی‌فر، گفت: این مانور با حضور بازرسان جهاد کشاورزی، فرمانداری، تعزیرات، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و بسیج اصناف و اماکن برگزار شد، ۵ فروشگاه مواد غذایی متخلف شناسایی و به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، پرونده متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

او ضمن تاکید بر اقدام جدی و قانونی با بر هم زنندگان نظم عمومی و مفسدین اقتصادی، بیان کرد: بازدیدهای مداوم موجب نا امن شدن فضا برای محتکران کالاهای اساسی خوراکی و ارزاق عمومی شده و برخی کسبه بصورت خودجوش نسبت به پر کردن قفسه‌های مواد غذایی و توزیع آن بین مردم اقدام کردند.

زارعی فر با بیان اینکه کالاهای اساسی به مقدار کافی در بازار موجود است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق شماره تلفن ۴۳۵۲۲۵۱۰ به این مدیریت اطلاع دهند.

 

برچسب ها: کشف ، ماکارانی ، روغن ، ارسنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار