مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن که پیامک دریافت می‌کنند اگر به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نکنند حذف می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ 11 May 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: متقاضیانی که تاکنون چندین مرحله پیامک دریافت کرده اند و به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نکرده اند پرونده آنان رد درخواست و از طرح نهضت ملی مسکن حذف خواهند شد.

او دامه داد: تاکنون ۴۱۵ هزار و ۸۵۸ نفر برای ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد تاکنون ۶۲ هزار نفر به صورت نهایی تایید شده اند و ۱۷۸ هزار نفر نیز در حال بررسی هستند که از این تعداد ۴۲ هزار نفر مربوط به شیراز و شهر جدید صدرا و مابقی مربوط به سایر شهرستان‌های استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: ۱۷۵ هزار نفر نیز تاکنون به دلیل نداشتن شرایط لازم که همان شرایط فرم "ج"، سابقه مالکیت و سابقه سکونت هست از طرح نهضت ملی رد درخواست و حذف شده اند.

طالبان متذکر شد: در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ۸۴ شهر تاکنون ثبت نام انجام شده است که این اداره کل با سایر اداره ها و ارگان‌های عضو شورای مسکن استان و دیگر دستگاه‌ها مکلف به تامین زمین و ساخت مسکن در آن شهر‌ها است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: تاکنون برای اجرای این طرح بزرگ ملی ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار زمین مهیا شده که تلاش برای افزایش این مقدار زمین ادامه دارد.

برچسب ها: مسکن ملی ، پیامک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار