فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه از آغاز فعالیت ١٨۵٠ گروه جهادی در سطح استان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ 11 May 2022

ابوذر انوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی مراسمی تحت عنوان "رزمایش جهادگران فاطمی" با حضور جهادگران ما در عرصه‌های مختلف از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه ناحیه عشایری و ناحیه دانشجویی همچنین ناحیه بسیج جوانان شهرستان کرمانشاه اجرا شد.

وی با بیان اینکه جهادگران در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند، افزود: علاوه بر بسیج مساجد و محلات ۲۲ عرصه در بین اقشار تعریف شده که تعدادی از آن‌ها اعم از جامعه بسیج کشاورزی، صنعت، عمران، حقوقدانان، بسیج جامعه پزشکی و همچنین بسیج دانشجویی، دانش آموزی و عشایری است که با همدلی فعالیت خود را آغاز کرده  و عرصه‌ها در داخل شهر و روستا‌ها مشخص است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه ادامه داد:  ۱۸۵۰ گروه جهادی در سطح استان شروع به فعالیت کردند که تعدادی از این گروه‌ها مربوط به شهرستان کرمانشاه است و عرصه‌هایی هم که در شهرستان کرمانشاه تعریف شده اعم از روستا‌های مختلف در بخش‌های مختلف و در سطح شهر اعم از کارخانجات ادارات و نهاد‌ها هستند.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه گروه‌های جهادی سفیران همه ما در بین مردم هستند و از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فعالیت می‌کنند، از مسئولین تقاضامندیم که دست به دست هم داده و از همه این جهادگران پشتیبانی لازم را داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار