رئیس هیئت اسکواش فارس ابراز امیدواری کرد که میزبانی شیراز از لیگ دسته اول باشگاه های کشور، باعث ترویج اسکواش در این شهر و استان شود.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ 11 May 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سید محمدعلی میرحسینی در خصوص رقابت‌های اسکواش به میزبانی شیراز، گفت: به دلیل نزدیکی سطح تیم ها، رقابت ها بسیار حساس و مهیج برگزار می شود.

میرحسینی افزود: تیم مهر شیراز به نمایندگی از استان فارس در این رقابت ها حضور دارد و متشکل از بازیکنان خوب بومی است. حتی در ترکیب این تیم بازیکنان بسیار جوان از رده سنی زیر ۱۹ و زیر ۱۵ سال نیز حضور دارند که امیدوار هستیم بتوانند در این رقابت ها تجربه لازم را به دست آورده و خودشان را برای رقابت های بزرگتر آماده کنند.

وی افزود : آقای مجید جلیلی قاضی زاده رییس سازمان لیگ فدراسیون اسکواش در شیراز حضور دارند و مسابقات را از نزدیک دنبال می کنند و در جلسه ای که با ایشان داشتیم، از نوع میزبانی شیراز ابراز رضایت کردند.

میرحسینی ضمن ابراز خوشحالی از اینکه در ماه اردیبهشت که روز و هفته شیراز در آن قرار دارد، میزبانی مسابقات به این شهر سپرده شده، اظهار داشت : امیدواریم این میزبانی و برگزاری مسابقات به بهترین شکل انجام شده و برگزاری چنین رقابت هایی، تبلیغ مناسبی برای رشته اسکواش باشد و باعث ترویج آن بین عموم جامعه شود. شهروندان شیرازی با پتانسیل های این رشته آشنا شده و بتوانیم جذب مخاطب بیشتری به این رشته داشته باشیم.

رئیس هیئت اسکواش فارس گفت: باید تشکر ویژه ای از بعضی سازمان ها داشته باشم که در برگزاری این مسابقات به ما کمک کردند. به خصوص شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان فارس که نقش ویژه ای در برگزاری این رقابت ها داشتند.

به گزارش ایسنا، هفته نخست رقابت های لیگ دسته اول اسکواش کشور در شهر یزد برگزار شده بود و هفته دوم از روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در شیراز آغاز شده و جمعه ۲۳ اردیبهشت به پایان می‌رسد. هفته سوم مسابقات مجددا در شهر یزد برگزار خواهد شد و با پایان هفته سوم، چهره تیم های راه یافته به لیگ برتر مشخص خواهد شد.

طبق گفته مسئولان برگزاری رقابت ها، دو یا سه تیم برتر لیگ دسته یک به لیگ برتر راه خواهند یافت.

برچسب ها: رقابت ، اسکواش ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار