کد خبر: ۱۰۴۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 11 May 2022

برای همه ما از کودکی، خانه امن‌ترین مکان دنیاست. کمی که بزرگ‌تر شدیم، دریافتیم این امنیت به جز وجود خانواده به عوامل دیگری نیز وابسته است. خرید درب ضد سرقت می‌تواند از حریم امن خانه‌مان بیشتر پاسبانی کند. وقتی در آستانه ورودی منزل قرار می‌گیریم، منظره یک درب ضد سرقت زیبا، جذابیت را به امنیت خانه‌مان اضافه خواهد کرد و آغوش گرم منزل را برای ما به زیبایی باز خواهد کرد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا با این مدل درب و نکات خرید آن به طور کامل و دقیق آشنا شوید.

doorc.ir/security-door

درب ضد سرقت

امروزه با توجه به اینکه سرقت نسبت به گذشته افزایش یافته است، بنابراین اغلب مردم برای حفظ حریم خصوصی و امنیت بیشتر از درب ضد سرقت استفاده می کنند. این درب از موادی ساخته شده است که در برابر ضربه و فشار بسیار مستحکم می باشد. درب ضد سرقت معمولا از ورقه فلزی، دستگیره، ورقه ام دی اف، روکش مصنوعی  یا طبیعی، چشمی ساخته شده است. این درب ها علاوه بر امنیتی که برای منزل شما فراهم می کند، در مقابل حوادث غیر طبیعی و طبیعی مثل آتش سوزی و زلزله مقاوم می باشند.

فروش درب ضد سرقت لوکس با %20 تخفیف در پایان هفته ها

درب ضد سرقت چه مزایایی دارد؟

  • عایق صدا
  • مقاوم در برابر حریق
  • نصب بسیار آسان
  • قابلیت نصب دزدگیر
  • امنیت بالا
  • مقاوم در برابر فشار و ضربه
  • امکان نصب قفل دیجیتالی
  • ضد آب و سرما

انواع درب ضد سرقت

این مدل درب از لحاظ ظاهر و ویژگی به انواع درب ضد سرقت لاکچری، درب ضد سرقت لوکس، درب ضد سرقت ارزان تقسیم می شود. معمولا یکی از دغدغه های افراد در زمان خرید این نوع درب قیمت گران آن است، ولی شما می توانید با توجه به نیاز خود از نوع ارزان آن استفاده تا هزینه کمتری بابت خرید بپردازید.  در ساخت درب ضد سرقت ارزان همان طور که از نام آن مشخص است از متریال های ارزان قیمت استفاده شده است. قیمت  این نوع درب نسبت به انواع دیگر درب های ضد سرقت مناسب تر است. این مدل درب  به گونه ای ساخته شده که به راحتی شکسته نمی شود و بسیار مقاوم می باشد.

درب ضد سرقت ضد اسید چیست؟

یکی از روش هایی که سارقین می توانند به صورت غیر قانونی  این نوع درب ها را باز کنند استفاده از اسید است. بنابراین امروزه کارخانه های سازنده برای حل این مشکل، اقدام به تولید و ساخت درب های ضد سرقت ضد اسید کرده اند. درب های ضد اسید دارای  ویژگی های بسیاری می باشند و لذا در صورتی که قصد خرید درب با کیفیت و ایمن دارید، این درب ها انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

درب ضد سرقت لوکس

درب ضد سرقت لوکس همان طور که از نام آن مشخص است دارای ظاهری شیک و زیبا می باشد. این درب دارای طراحی منحصر به فردی است و به همین دلیل در میان مردم طرفداران  زیادی دارد. جنس روکش درب ضد سرقت لوکس معمولا از چوب ساخته شده است. این  نوع درب را می توان با کیفیت ترین و کامل ترین  درب ضد سرقت دانست که هم دارای امنیت بالا و هم دارای طراحی زیبا است.

راهنمای خرید درب ضد سرقت لوکس

امروزه افراد بسیاری به دلیل مزایای زیاد درب ضد سرقت لوکس،علاقه مند به خرید این نوع درب می باشند. خریداران معمولا با خصوصیات درب با کیفیت و مرغوب آشنایی ندارند و همین موضوع باعث شده که نتوانند خرید خوبی را داشته باشند. بنابراین در این قسمت نکات مهم و کلیدی خرید درب ضد سرقت لوکس را اشاره کرده تا با خیال راحت خرید خود را انجام داده و از آن رضایت داشته باشید.

فروش درب ضد سرقت لوکس با %20 تخفیف در پایان هفته ها

چهار چوب درب ضد سرقت لوکس

یکی از مواردی که در زمان خرید این نوع درب باید به آن توجه کرد، چهارچوب می باشد. هرچه چهارچوب درب مقاوم و محکم تر باشد ایمنی آن افزایش می یابد.

ضخامت درب ضد سرقت لوکس

ضخامت یکی از مواردی است که باید قبل از خرید درب ضد سرقت به آن دقت کرد. هرچه ضخامت درب بیشتر باشد، سارقین به راحتی نمی توانند به ساختمان وارد شوند و از نظر امنیت بهتر خواهد بود. البته در هنگام خرید درب باید به این موضوع توجه شود که، ابعاد ورودی منزل باید با ضخامت درب متناسب بوده و کوچکتر یا بزرگتر از آن نباشد.

ضد رطوبت

یکی از نکات دیگری که هنگام خرید باید خریداران به آن توجه کنند ضد رطوبت بودن درب است. بسیاری از افراد در زمان خرید این موضوع را نادیده گرفته که این امر در آینده منجر به پرداخت هزینه های اضافی جهت تعمیرات درب ضد سرقت می شود.

فروش درب ضد سرقت لوکس با %20 تخفیف در پایان هفته ها

مزایای درب ضد سرقت لوکس

لوکس بودن چیزی است که در کنار نام هر شیء که قرار می‌گیرد، ناخودآگاه انتظار ما را در مورد ظاهر آن بالا می‌برد، درب ضد سرقت لوکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. لوکس بودن در کنار امنیت دو ویژگی است که توامان با هم در این محصول بسیار مشهود است. در واقع شما با خرید درب ضد سرقت لوکس در پس شیک بودن ورودی منزلتان، امنیت را نیز به همراه خواهید داشت.  امروزه از این مدل درب به دلیل  ویژگی های آن در بسیاری از ساختمان ها استفاده می شود.

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما به معرفی مزایای دیگر این درب می پردازیم.

  • مقاوم دربرابرنورخورشید و رطوبت
  • ظاهری شیک و زیبا
  • عایق صوتی
  • مجهز به چشمی
  • مجهز به قفل اثر انگشتی قفل کارتی قفل مرکزی
  • عایق حرارتی
  • امنیت بالا

قیمت درب ضد سرقت لوکس

قیمت درب ضد سرقت لوکس به جنس روکش و شکل ظاهری آن وابسته است. روکش این درب را اغلب از چوب بلوط و چوب گردو می سازند. طرح های سلطنتی و برجسته درب ضد سرقت لوکس به دلیل زیبایی آن طرفداران زیادی داشته و نسبت به انواع دیگر درب های ضد سرقت گران قیمت تر می باشد. رنج قیمت درب ضد سرقت لوکس درسی با توجه به ویژگی های آنها از20000000- 4500000 تومان است. رویه درب ضد سرقت لوکس این فروشگاه از راش طبیعی، بلوط،گردو ساخته شده است و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود هریک ازآنها را با قیمت بسیار مناسب  از سایت درسی خریداری کنند.

همان طور که در این مقاله اشاره شد، استفاده از درب های ضد سرقت نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است. امروزه این مدل از درب ها با رنگ و طرح های مختلف در بازار موجود است. در فروشگاه درب ضد سرقت درسی انواع طرح ها و رنگ های مختلف محصولات را می توانید با قیمت بسیار مناسب مشاهده کنید. مشتریان عزیز می توانند در اواخر هر هفته با مراجعه به سایت درسی  از تخفیف 5 تا 20 درصدی محصولات برخوردار شوند.

آدرس سایت:doorc.ir

اینستاگرام:  doorc.ir

ایمیل:sp@doorc.ir

شماره تماس:۰۹۲۲۷۴۲۶۶۷۰

آدرس:تهران جاده ساوه بعد از میدان قائم

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار