مدیر توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور
مدیر توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور از افراد دارای مدرک فنی خواست برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۴۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ 11 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور در دیشموک گفت: با همکاری صندوق کارآفرینی امید استان از متقاضیان شغل با مدارک فنی و حرفه ای دعوت می شود تا مشاوره های لازم در خصوص دریافت تسهیلات خرد را فرا گیرند.

خانم کشاورز فرد با تاکید بر تشکیل گروه های کاریِ کارگاهی، کارفرمایی، مشاغل خرد و خانگی افزود: مشاوره های لازم پس از دریافت درخواست متقاضیان انجام و  پس از بررسی های لازم در تهران برای اعطای تسهیلات به آنان تصمیم گیری می شود.

وی با بیان اینکه دومین بار است به دیشموک سفر می کند گفت: در سفر اول به این نتیجه رسیدیم که آموزش های لازم در خصوص ارائه تسهیلات و دستورالعمل های صندوق کارآفرینی امید به جامعه محلی ضروری است.

خانم کشاورز فرد با اشاره به تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید با دستگاه های اجرایی برای ارائه تسهیلات از محل تبصره ۱۸ افزود: این تفاهم نامه با ادارات جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد علوی بوده که تسهیلات خوبی جهت پرداخت در نظر گرفته شده است.

مدیر توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی دقیق به جامعه محلی برای دریافت تسهیلات گفت: آموزش های لازم به جامعه محلی در خصوص نحوه استفاده از تسهیلات با تکمیل مدارک ارائه می شود.

وی با اشاره به ظرفیت های منطقه دیشموک افزود: این منطقه دارای ظرفیت های خوبی در زمینه های گیاهان دارویی ،خاک حاصلخیز، جاذبه های گردشگری و بلوط است.

وی افزود: تسهیل گرهای خوبی در بنیادعلوی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی وجود دارد و خواستار هم افزایی برای ارائه خدمات، پس از آموزش های لازم به متقاضیان هستیم.

معصومی معاون صندوق کارآفرینی امید استان هم با اشاره به حمایت های این صندوق از مشاغل خرد و کوچک در مناطق کمتر توسعه یافته گفت: پس از شناسایی ظرفیت ها، مشاوره های لازم به متقاضیان کسب و کار ارائه تا معظل بیکاری در این منطقه برطرف شود.

بخشدار دیشموک هم با اشاره به جلسات متعدد با مدیر توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور در مرکز استان و بخش گفت: مقرر شد که مشاغل انفرادی و خانگی برای دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی شوند.

صفا حبیبی فر افزود: مقرر شده صندوق کارآفرینی امید تا ۱۰ میلیارد تومان به متقاضیان کسب و کار تسهیلات ارائه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار