کد خبر: ۱۰۴۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵ 11 May 2022

برش لیزر فلزات

اگر از برش فلزات با لیزر در تولید صنعتی استفاده شود؛ قیمت نهایی کار کاهش بسیاری پیدا می‌کند. در کنار کاهش هزینه‌ها که برای ساخت قالب مورد نیاز است، با استفاده از برش لیزر فلزات، سرعت تولید و کیفیت تولید نیز افزایش پیدا می‌کند. سرعت و کیفیت در برش لیزر فلزات از مزیت‌های رقابتی این تکنولوژی می‌باشد. از جدیدترین روش‌های برش لیزر می‌توان به برش پروفیل و لوله اشاره کرد که به وسیله دستگاه برش لیزر فایبر فلزات قابل انجام است. این روش تولید باعث می‌شود که خلاقیت زیادی به طراحی‌ها اضافه شود. می‌توان طرح‌های پیچیده را با این روش برش پیاده سازی کرد. انعطاف پذیری این روش بسیار بالاست و دقت آن نیز زیاد می‌باشد. به علاوه لیزر برش فلزات کوچک نیز با استفاده از برش لیزر قابل انجام است.

خدمات برش لیزر فلزات تهران

برش لیزر فایبر فلزات

بدون تردید زمانی که ورق‌های فلزی با لیزر برش می‌خورند در مقایسه با برش آن‌ها با دیگر ابزارهای صنعتی باکیفیت ترین محصول را تولید می‌کنند. برش لیزر فایبر فلزات امروزه جدیدترین و بهترین روش برش ورق‌ها، لوله‌ها و پروفیل‌ها می‌باشد.

خدمات برش لیزر فلزات تهران

با استفاده خدمات برش لیزر فلزات چهاردانگه که یک شرکت ارائه دهنده خدمات برش لیزر فلزات می‌باشد، می‌توان دقیق ترین و حساس ترین نقشه‌های مهندسی را با دقتی بسیار بالا و در زمانی بسیار کوتاه انجام داد. برای انجام خدمات برش لیزری باید به مرکز برش لیزر فلزات رجوع کرد. برش لیزری فلزات تهران یکی از مراکز برش لیزر فلزات است که انواع کارهای برش لیزر فلزات تهران را با هزینه ای رقابتی و کیفیتی بالا انجام می‌دهد. برای انجام برش لیزر فلز تهران فقط کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. از دیگر خدماتی که توسط خدمات برش لیزر فلزات چهاردانگه صورت می‌پذیرد، عبارت است از:

  1. برش لیزر فلزات صنعتی
  2. طراحی برش لیزر فلزات

نرخ برش لیزر فلزات

هزینه برش لیزر فلزات با توجه به عوامل مختلفی قیمت گذاری می‌شود.

در واقع نرخ برش لیزر فلزات تابع پارامترهای زیر است:

  1. جنس قطعه ای که قرار است عمل برش لیزر بر روی آن صورت گیرد.
  2. ضخامت ورق فلزی که قرار است برش لیزر بر روی آن انجام شود.
  3. تعداد قطعاتی که برش لیزر بر روی آن‌ها انجام خواهد شد
  4. هندسه قطعات فلزی
  5. و گاز مورد استفاده برای برش لیزر

جوشکاری آرگون

جوشکاری آرگون یا همان جوشکاری تیگ یکی از محبوبترین انواع جوشکاری در سرتاسر دنیا می‌باشد. در جوشکاری آرگون فقط گرما مابین فلز و الکترود وتورچ دستی تولید میگردد و در واقع الکترود استفاده نمی شود. یکی از نکاتی که در جوشکاری آرگون باید رعایت کرد، حفظ فاصله بین تورچ و فلز است و نکته مهم دیگر که جوشکار آرگون باید در آن متخصص باشد، حفظ زاویه بین تورچ و فلز می‌باشد. اگر این دو مورد به خوبی رعایت نشوند، فلزی که کار جوشکاری بر روی آن صورت می‌پذیرد سوراخ می‌شود.

از جوشکاری آرگون اغلب در موارد زیر استفاده می‌شود:

  1. برای ساخت خودروها و قطعات خودرو و در کارخانه‌های خودرو سازی
  2. جوشکاری آرگون لوله
  3. جوشکاری آرگون استیل
  4. جوشکاری آرگون استیل لوله
  5. جوشکاری آلومینیوم با آرگون
  6. جوشکاری استیل با آرگون
  7. جوشکاری مس با آرگون
  8. جوشکاری با آرگون

برش لیزر استیل تهران

خدمات برش لیزری ورق استیل امروزه در مراکز برش استیل قابل انجام است. برش لیزری استیل تهران نیز یکی از شرکت‌هایی است که خدمات برش ورقه‌های استیل و برش لیزر لوله استیل را انجام می‌دهد. این شرکت خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.

قیمت برش لیزر استیل

قیمت برش لیزر ورق استیل با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود. برای مثال جنس فلزی که قرار است برش داده شود، آهن، استیل، گالوانیزه، آلومینیوم، مس و غیره در قیمت برش لیزری ورق استیل تاثیر گذار هستند. همچنین متراژی که قرار است برش بر روی آن انجام شود بر روی هزینه برش لیزر استیل تاثیر گذار است. ضخامت ورق‌ها، پارامتر دیگر تاثیرگذار بر روی هزینه برش لیزر استیل می‌باشد. نوع گازی که در برش لیزر استیل استفاده می‌شود که اکسیژن است یا نیتروژن نیز بر روی هزینه این خدمات تأثیرگذار است.

قیمت دستگاه برش لیزر استیل

دستگاه برش لیزری ورق استیل قیمت مناسبی دارد و می‌توان قطعات را با کیفیت بالا توسط آن برش داد. دقت دستگاه برش لیزر اکثرا بسیار بالا می‌باشد و آن‌ها با گارانتی‌های چندین ساله ارائه می‌شوند. دستگاه‌های برش لیزری ورق استیل عمدتا دارای خدمات پس از فروش هستند. برش لیزر آهن  با توجه به اینکه در نمونه‌های داخلی و خارجی وجود دارند و باتوجه به معیارهایی که در بالا ذکر شد با یکدیگر متفاوت هستند.

پیمانکار جوشکاری آرگون

جوشکاری آرگون جزو انواع جوشکاری پر درآمد محسوب می‌شود و افرادی که متخصص این زمینه هستند معمولاً درآمد زیادی کسب می‌کنند. پیمانکار جوشکاری آرگون در زمینه‌های جوشکاری صنعتی آرگون، جوشکاری فول آرگون و غیره کار می‌کند و از پردرآمدترین شغل‌ها محسوب می‌شود. پیمانکار جوشکاری آرگون برای ساخت و تولید مصنوعات فلزی سبک و سنگین قراردادهایی را با شرکت‌ها و کارخانه‌ها و سازمان‌های مختلف عقد می‌کنند.

خدمات جوشکاری آرگون ایران

خدمات جوشکاری آرگون ایران خدمات متفاوت و گوناگونی را شامل می‌شود. جوشکاری آرگون تهران هم در زمینه‌های متعددی عمل جوشکاری را بر روی سازه‌های مختلف انجام می‌دهد. برای برخورداری از خدمات جوشکاری آرگون در تهران می‌توانید به شرکت ارائه دهنده خدمات جوشکاری آرگون در شرق تهران مراجعه کنید. در کل شرکت خدمات جوشکاری آرگون، شرکتی است که با عقد قرارداد‌های مختلف با سازمان‌ها ادارات شرکت‌ها و افراد کارهای مربوط به جوشکاری آرگون را برای آن‌ها انجام می‌دهد.

قیمت جوشکاری آرگون

عوامل مختلفی در قیمت جوشکاری آرگون تاثیر گذار می‌باشند. اولین و تأثیرگذارترین عامل، مواد و جنس موادی است که قرار است جوشکاری آرگون بر روی آن صورت پذیرد. به عنوان مثال جوشکاری آرگون بر روی آلومینیوم با جوشکاری آرگون بر روی استیل متفاوت است و قیمت متفاوتی دارد. عامل دیگر تاثیرگذار در قیمت جوشکاری آرگون وضعیت آب و هوای مکانی است که قرار است جوشکاری در آنجا صورت پذیرد. سومین عامل تاثیرگذار در قیمت جوشکاری آرگون میزان مورد نیاز عمل جوشکاری است. اگر قرار باشد فقط یک سطح کوچک را با جوشکاری آرگون جوش بدهید، طبیعتا فرمول محاسبه قیمت با زمانی که میزان زیادی جوشکاری صورت می‌پذیرد متفاوت است.

شلنگ جوشکاری آرگون

شلنگ جوشکاری آرگون یکی از قطعات مهم در انجام جوشکاری آرگون است. شاید خیلی از افراد متوجه اهمیت شلنگ جوشکاری آرگون نباشند، ولی بدون یک شلنگ استاندارد، انجام جوشکاری آرگون غیر ممکن است. البته شلنگ جوشکاری آرگون در دستگاه جوشکاری آرگون بدون گاز اغلب مورد استفاده واقع نمی شود.

جوشکاری co2

جوشکاری co2  از معروف ترین انواع جوشکاری در دنیا می‌باشد. دلیل نامگذاری این نوع جوشکاری، استفاده از گاز co2  یا همان دی اکسید کربن برای انجام عمل ذوب فلزات است. بدیهی است که برای انجام عمل جوشکاری با گاز co2،  باید نکاتی مد نظر قرار بگیرند. یکی از این نکات تناسب جنس فلزی که قرار است جوشکاری روی آن صورت پذیرد با سیم جوش است. مثلاً شما نمی توانید از یک سیم جوش آلومینیومی برای متصل کردن دو سطح فولادی به هم دیگر استفاده کنید. در واقع جوشکاری co2 آلومینیومی نمی تواند دو قطعه فولادی را با همدیگر به صورت محکم وصل کند.

موارد استفاده از جوشکاری co2 عبارتند از:

  1. جوشکاری co2 استیل
  2. جوشکاری آلومینیوم با co2

قیمت جوشکاری co2

هزینه جوشکاری co2 متاثر از عوامل مختلفی است. از مهمترین عواملی که در تعیین قیمت جوشکاریco2 تاثیر گذار است، مهارت و تخصص فرد انجام دهنده عمل جوشکاری است. جنس فلزی که جوشکاری بر روی آن انجام می‌شود و همچنین نوع اتصال فلز هم در قیمت جوشکاری co2 اثر می‌گذارد. یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در هزینه جوشکاری co2 این است که قرار است فرد جوشکار یک کار کوچک و خرده کار را انجام دهد یا یک پروژه بزرگ را برعهده بگیرد. هرچقدر کار کوچک تر و سطحی تر باشد تمایل جوشکار برای انجام آن کمتر است و قیمت بیشتری را پیشنهاد می‌کند.

جوشکاری آرگون یا co2

برای انتخاب بین جوشکاری آرگون یا co2 تفاوت‌های آنها را باید مدنظر قرار داد. برای مثال سرعت جوش co2 بیشتر از صورت جوش آرگون است. همچنین در جوشکاری آرگون ضخامت جوش کمتر از ضخامت جوش در جوشکاری co2 است. در جوشکاری co2 حتما باید از سیم جوش استفاده شود و در جوشکاری آرگون این اجبار وجود ندارد. با در کنار هم قرار دادن این موارد می‌توان مشخص کرد بین جوشکاری آرگون یا co2 کدام را انتخاب کرد.

خدمات برش لیزر فلزات تهران

برش لیزر استیل

در گذشته برای برش فلزات و استیل از ابزارهای مکانیکی و دستی مانند هواگاز و اره استفاده می‌شد. اما امروزه برش استیل با لیزر و با سرعت و دقت بسیار بالایی انجام می‌شود. برش لیزر لوله استیل با این روش قابل انجام است. دستگاه‌هایی که برش لیزر استیل را انجام می‌دهند، از تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته برخوردار هستند. این دستگاه‌ها با تولید پرتوهای نوری تک فرکانسی ماده را برش می‌دهند. قسمت‌هایی از ماده بریده شده در روش برش لیزر فلزات استیل توسط فشار گاز از روی آن‌ها پاک می‌شود تا سطح مورد نظر با کیفیت عالی برش داده شود. ضایعاتی که با برش با این تکنولوژی انجام می‌شود بسیار کم است. از موارد استفاده از برش استیل با لیزر می‌توان به برش لوله استیل با لیزر و برش لیزر ورق استیل را نام برد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار