امام جمعه همدان:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه دشمن باید از نسل جوان ما بترسد گفت: این نسل با بغض و کینه استکبار رشد کرده و لذا تهدیدی بزرگ برای رژیم صهیونیستی و مستکبران خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۴۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰ 10 May 2022
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه دشمن باید از نسل جوان ما بترسد گفت: این نسل با بغض و کینه استکبار رشد کرده و لذا تهدیدی بزرگ برای رژیم صهیونیستی و مستکبران خواهد بود.

به گزارش تابناک همدان از دفتر امام جمعه همدان، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» در نشست با حضور استادیاران حلقه‌های صالحین استان که در دفتر امام جمعه اسدآباد برگزار شد، با بیان اینکه تمرکز دشمن امروز بر روی قشر جوان و نوجوان است اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت حلقه صالحین می‌توان همانند تمامی این سال‌ها باز هم دشمن را در رسیدن به اهداف خود مایوس کنیم.

وی تصریح کرد: اگر گاهی تسامحی در نسل اول و دوم انقلاب در برخورد با استکبار و انقلابی گری‌ها شاهد بودیم، اما قشر نوجوان و نسل جوان ما در انقلابی‌گری‌ها خیلی بهتر از گذشته تربیت خواهند شد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به داستان حضرت ابراهیم (ع) اظهار داشت: این یکی از سنت‌های الهی است که اگر جامعه‌ای مدیریت آن به دست همج الرعاع فاسق‌ها باشد، آن جامعه به هلاکت خواهد رسید.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه اگر مدیریت افکار جامعه‌ای توسط افراد فرومایه و نالایق انجام شود، باید منتظر تحقق آیه ۱۶ سوره اسراء باشیم گفت: ویژگی افراد همج الرعاع این است که آنها، نه منطق دارند، نه عقلانیت و اهل فسق هستند و لذا جامعه را به هلاکت می‌رسانند.

وی خاطر نشان کرد: خداوند برای هیچ قومی تضمینی نداده است و جامعه پیامبر اسلام (ص) نیز پس از حضرت به دلیل آنکه مراقبت نکردند، با آن مشکلات روبرو شدند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اهمیت توجه به جهاد تبیین در جامعه گفت: در جنگ ترکیبی که امروز با آن روبرو هستیم اگر جریان حق کوتاهی کند همج الرعاع بر جامعه مسلط می‌شود.

آیت الله شعبانی موثقی افزود: کوتاهی ما میدان دادن به افراد فرومایه و نالایق خواهد بود، بنابراین اگر روزی شاهد تسلط این افراد بر افکار جامعه باشیم، ما نیز مقصر خواهیم بود.

وی تاکید کرد: فعال‌ترین و ضعیف‌ترین شهرستان‌ها در عملکرد شناسایی شوند چراکه با احصا عملکرد‌ها بهتر می‌توان در مسیر کمک به رشد مجموعه صالحین اقدام کرد و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را اصلاح کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه بررسی وضعیت صالحین را به آخر سال موکول نکنیم خاطرنشان کرد: برای بهتر برگزار شدن این جلسات عملکرد صالحین باید به صورت ماهانه تحلیل شود.

آیت الله شعبانی موثقی خواستار هماهنگی بیشتر بین استادیاران و فرماندهان سپاه نواحی شد و اظهار داشت: همراهی‌ها در سرکشی و فعالیت‌ها، اثرات فراوانی به همراه دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همدان با بیان اینکه از ظرفیت مجموعه‌های تربیت محور کودک و نوجوان در صالحین می‌توان بهره برد افزود: انجمن اسلامی دانش‌آموزان و مجموعه‌های مردمی تربیت محور را باید با مجموعه صالحین همراه کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیازمند به روز رسانی طرح صالحین هستیم خاطرنشان کرد: طرح صالحین در سال ۸۷ آغاز و با موفقیت‌های خوبی همراه شد، اما امروز پس از گذشت ۱۳ سال نیازمند به روز رسانی در فعالیت‌ها هستیم.

امام جمعه همدان اظهار داشت: فرزندان سال ۸۷ بدون شک با فرزندان سال ۱۴۰۱ تفاوت دارند، بنابراین نیازمند گفتگو برای ایجاد رویکرد‌های جدید و متناسب روز در صالحین هستیم./ ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار