فرماندار دماوند:
فرماندار شهرستان دماوند کنترل و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و محافظت از حریم شهر را یکی از وظایف مهم شهرداران به ویژه شهردار آبسرد برشمرد.
کد خبر: ۱۰۴۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ 10 May 2022

به گزارش تابناک تهران، رضا طاهرخانی روز سه شنبه در آیین معارفه شهردار آبسرد که با حضور مسئولان استانی , شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم با تجربه شهردار جدید در کاستی‌هایی که در شهر آبسرد مشاهده‌ شده و از مطالبات به حق مردم نیز هست با برنامه ریزی، پشتکار و هماهنگی‌های لازم در رفع مشکلات و مطالبات گام‌های موثری را شاهد باشیم.

وی افزود: در دولت سیزدهم که دولت مردمی نیز نامگذاری شده از مدیران شهرستانی خواستار کم کردن فاصله آن‌ها با مردم شدیم و باید در این مسیر حرکت کنیم.

این مسئول ادامه داد: بهره‌مندی از ظرفیت جوانان خوش فکر، خوش نام و نخبه منطقه نیز یکی از دیگر موضوعات مهمی است که شهردار جدید باید به آن اهتمام بورزد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین خاطر نشان کرد: وظیفه همه مدیران بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهاد تبیین است.

وی با اشاره به بحث نظارت بر انضباط مالی و شفافیت کاری، گفت: ساماندهی این موضوع باید در دستور کار قرار گیرد و شاهد شفافیت عملکرد مدیریت شهری باشیم و این مهم را مردم نیز باید لمس کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند کنترل و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و محافظت از حریم شهر را یکی از دیگر وظایف مهم برشمرد و افزود: از همه دستگاه‌های متولی خواستیم که در این زمینه اولویت بر پیشگیری باشد و اجازه ندهند هیچ‌گونه تخلفی صورت گیرد.

طاهرخانی تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی و شهردار آبسرد باید با وحدت، همدلی و همفکری برای مردم خدمت کنند و ضمن دوری از هر گونه حاشیه‌ به وعده‌های خود عمل نمایند.

تشکیلات شهرداری در آبسرد دچار مشکل شده است

خسرو همایونفر، رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد نیز در این مراسم اولویت کاری شهردار جدید را اصلاح درون سازمانی دانست و گفت: تشکیلات شهرداری در آبسرد متاسفانه از هر حیثی دچار مشکلات و معضلات بسیار پیچیده‌ای است.

وی با اشاره به نارضایتی اکثر مراجعه کنندگان از شهرداری آبسرد افزود: این موضوع به منزله زیر سئوال رفتن تلاش‌های پرسنل خدوم شهرداری نخواهد بود بلکه آن‌ها نیز از طرفی تحت فشار قرار گرفته‌اند.

این مسئول ادامه داد: این فشار از سوی دادستانی بوده که با دستگیری اعضای سابق شورای اسلامی شهر آبسرد موجب شد تا هیچ گونه انعطافی در موضوعات قانونی وجود نداشته باشد و راهکارهای مناسبی به ارباب رجوع‌ها ارائه نشود.

همایونفر تاکید کرد: شهردار جدید در موضوع حریم شهر با تمام توان ورود پیدا کند و همه اعضای شورای شهر نیز در کنار وی خواهند بود تا وضعیت اداری شهرداری سامان یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد یادآور شد: این شهر دچار خسران و زیان شده و باید در صدد جبران آن باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار