فرماندار ورامین گفت: در چند روز گذشته به دلیل سود جویی برخی از افراد، بازار روغن دچار التهاب شده بود که با تلاش های انجام شده از روز شنبه عرضه گسترده روغن در سطح شهرستان ورامین برای تامین نیاز مردم آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹ 05 May 2022

به گزارش تابناک تهران، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تمهیدات لازم در راستای تامین کالاهای اساسی در شهرستان ورامین انجام شده است، اظهار کرد: خوشبختانه تمهیدات خوبی بین دستگاه های اجرایی برای تامین کالا های اساسی در شهرستان ورامین انجام شده است و مردم عزیز در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

وی گفت: در چند روز گذشته به دلیل سود جویی برخی از افراد، بازار روغن دچار التهاب شده بود که با تلاش معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری از روز شنبه عرضه گسترده روغن در سطح شهرستان ورامین برای تامین نیاز مردم آغاز می شود.

فرماندار ورامین با تاکید بر ضرورت برخورد با متخلفین افزود: ۵ گروه گشت مشترک با بازرسی مستمر از فروشگاه ها و انبارها برای نظارت در تهیه و توزیع اقلام اساسی در شهرستان ورامین شکل گرفته است و با هرگونه تخلف در این زمینه باید قاطعانه برخورد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار