سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: نخستین دوره کارگاه آموزش‌های حرفه‌ای با سه سر روز جمعه ۱۶ اردیبهشت برای رانندگان اتوبوس شهر قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ 05 May 2022

مجید اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به ضرورت تعامل رفتاری بین رانندگان و مسافران در ناوگان حمل‌ و نقل شهری اظهار داشت: به همین خاطر اولین دوره کارگاه آموزش‌های حرفه‌ای با سه سر روز جمعه مورخه 16 اردیبهشت برای رانندگان اتوبوس شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این دوره ‌آموزشی در 3 محور قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، اخلاق حرفه‌ای، مشتری‌مداری، بهداشت حرفه‌ای و اطفای حریق عمومی موارد ضروری و پراهمیت را به رانندگان آموزش می‌دهد.

اسلامی هدف از برگزاری این دوره را بالا بردن سطح دانش و آگاهی رانندگان از قوانین و مقررات و همچنین آموزش نکات حرفه‌ای در فعالیت روزانه آن‌ها دانست و گفت: ارتقای دانش حرفه‌ای و قانونی علاوه بر اینکه موجب تسهیل امور رانندگان می‌شود، به بهبود خدمات شهروندی هم کمک می‌کند.

وی ادامه داد: رانندگان حمل و نقل عمومی با توجه به شرایط کاری خویش که متأثر از محیط و جاده قرار دارند، ممکن است با هرگونه حوادث احتمالی روبرو شوند که آموزش آن‌ها برای رویارویی با این موارد بسیار حائز اهمیت است. در ضمن ارتباط مؤثر راننده با شهروندان قزوینی در راستای تکریم آنها هم جزو اهدافی است که در این دوره دنبال می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار