کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد در زنجان سرعت بالایی به خود می‌گیرد و احتمال بروز خسارت وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 05 May 2022

حسین سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، با اشاره به ابری بودن آسمان استان اظهار داشت: تا هفته آینده بارش‌ها در استان ادامه دارد و امیدواریم این بارش‌ها تشنگی زمین را تا حدودی از بین ببرد و کاهش آب در سدهای استان را کمرنگ کند.

وی با بیان اینکه وزش باد به نسبت شدید تا شدید در استان زنجان پیش‌بینی شده است تصریح کرد: از بعد از ظهر امروز افزایش ابر و بارش‌های پراکنده و محلی را شاهد خواهیم بود که بارش‌ها همچنان تا روزهای آینده تداوم خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه احتمال وقوع تگرگ به صورت محلی و نقطه‌ای وجود دارد، ادامه داد: تا شنبه هفته آینده سرعت وزش باد در سطح استان بالا خواهد بود بر این اساس احتمال آسیب و خسارت به تاسیسات شهری و روستایی پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین با تأکید بر آلودگی هوای زنجان یادآور شد: باید همه گروه‌ها از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و کودکان، سالمندان، بیماران ریوی و قلبی و بانوان باردار حتی الامکان از منازل خارج نشوند و فعالیت‌های طولانی و سنگین در خارج از منزل را نیز کاهش دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار