رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دماوند:
دماوند- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دماوند با اشاره به اینکه برای احداث کمربندی جنوبی، اراضی شخصی باید آزادسازی شود گفت: برای این آزادسازی ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ 05 May 2022

به گزارش تابناک تهران، شورش احمدی خطیر پیش از ظهر پنج شنبه در خصوص احداث کمربندی جنوبی دماوند اظهار داشت: ۲۸۰ میلیارد تومان برای فقط روکش آسفالت کمربندی و طول مسیر ۳۰ کیلومتری دماوند مورد نیاز است.

وی بیان داشت: کریدور احداث کمربندی نیاز به احداث پل یا تونل خواهد داشت که برای هر پل کوچک تقریباً بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان نیاز است و در این کریدور ۲ تا ۴ تونل و ۶ تا ۱۰ پل ساخته خواهد شد که ۳ پل دهانه بزرگ است و برای هر پل دهانه بزرگ نیز بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

احمدی خطیر بیان داشت: بنابراین اعتباری بالغ بر ۱,۴۰۰ میلیارد تومان فقط برای احداث پل‌ها مورد نیاز خواهد بود که در مجموع با احتساب هزینه‌های اجرای آسفالت ۲,۸۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود و با نوسانات بازار ۳,۰۰۰ میلیارد تومان فقط برای این بسترسازی‌ها نیاز است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دماوند عنوان داشت: برای مسیر کمربندی جنوبی نیاز است که اراضی شخصی آزادسازی شده و زمین‌ها توسط وزارت راه خریداری شوند و میلیاردها تومان نیز صرف این مهم شود، که متأسفانه برای آزادسازی مسیر مربوطه نیز حدود ۳ تا ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در مجموع عملاً به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار