فرماندار شهرستان ملارد گفت: از ابتدای امسال با تخریب ۱۶۶ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان، ۱۸ هکتار زمین آزادسازی شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ 05 May 2022

به گزارش تابناک تهران، جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد اظهار کرد: سیاست و برنامه جدی مسئولان به ویژه اعضای شورای تامین شهرستان ملارد بر این است که با شدت تمام از ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری شود.

وی گفت: در همین راستا از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون بالغ بر ۱۶۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز قلع و قمع و ١٨ هکتار از اراضی کشاورزی در روستاهای قلعه فرامرز، خوشنام، یوسف آباد، قوام، کهریزک، لم آباد، قشلاق و اسفندآباد آزادسازی و به حالت اولیه بازگشته است.

فرماندار ملارد افزود: دستگاه های متولی مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز، به وسعت ۹۳۰ کیلومتر مربعی شهرستان در حال انجام وظیفه هستند و اقدامات آنها به صورت نامحسوس توسط دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی رصد می شود.

کریمی در ادامه بیان کرد: در همین رابطه از مردم شریف شهرستان خواهش داریم هرگونه کوتاهی دستگاه ها را به بازرسی و حراست فرمانداری اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: به مردم شهرستان ملارد این اطمینان را می دهیم، با توجه به جدیت و هماهنگی که در بین اعضای شورای تامین در دوره جدید برای مقابله با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز وجود دارد، دست زمین خواران و افرادی که به زمین های کشاورزی و زراعی دست درازی می کنند را با ابزارهای قانونی کوتاه خواهیم کرد.

فرماندار ملارد با بیان اینکه به افراد منفعت طلب و سودجو هم هشدار می دهیم، هر گونه تفکیک غیرقانونی و ساخت و ساز در زمین های کشاورزی ممنوع است و خط قرمزی در این خصوص وجود ندارد ،گفت: اگر کوتاهی وجود داشته باشد، علاوه بر فرد و یا افراد خاطی با مدیران دستگاه های مربوطه برخورد قضائی صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار