معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری نخستین «فیلمواره خلیج فارس» به‌مناسبت روز ملی خلیج فارس (دهم اردیبهشت‌ماه) به‌مدت 3 روز همزمان در 4 استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵ 01 May 2022

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر افزود: نخستین «فیلمواره خلیج فارس» به‌ مناسبت روز ملی خلیج فارس (دهم اردیبهشت‌ماه) به‌مدت 3 روز، هم‌زمان در چهار استان خوزستان، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان، توسط دفاتر انجمن های سینمای جوان در این استان‌ها، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه های مجازی 4 استان ادامه داد: نمایش فیلم هایی با موضوع خلیج فارس و میراث فرهنگی استان ها در وبسایت میدیو به نشانی www midio.ir،نمایش ۲۲ عکس از ۴ استان بصورت مجازی تا ۳ روز در وبسایت میدیو بصورت رایگان و برگزاری نشست های مجازی از دیگر برنامه های این فیلمواره است که مدیریت برگزاری آن با انجمن سینمای جوانان اهواز است که طی دو روز در ۱۱و ۱۲ اردیبهشت با حضور ۱۴ فیلمساز و عکاس برگزار می شود.

جمشیدی برنامه های حضوری این فیلمواره را در سه شهر اهواز،آبادان و دزفول اعلام و تصریح کرد: افتتاحیه حضوری فیلمواره امشب 10 اردیبهشت در آبادان به همراه نمایش فیلم، نمایش ۴ باکس فیلم های کوتاه به مناسبت خلیج فارس ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت در اهواز، افتتاح نمایشگاه عکس گروهی با حضور عکاسان از ۴ استان ۱۶ اردیبهشت در اهواز و نمایش فیلم و نشست های آسیب شناسی و نقد و بررسی آثار در روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت در دزفول از برنامه های حضوری این فیلمواره در استان خوزستان است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: افتتاحیه مجازی فیلمواره خلیج فارس امشب ساعت 21 و تمامی نشست های تخصصی به مدیریت دفتر انجمن سینمای جوان اهواز از طریق صفحه اینستاگرام به نشانی iycskhuz برگزار می شود.

گفتنی است،نخستین فیلمواره خلیج فارس بصورت مشترک توسط انجمن سینمای جوانان ایران و وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی برگزار شده و در استان خوزستان با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار