مدیر امور سینمایی استان قزوین:
مدیر امور سینمایی استان قزوین گفت: از 10 روز پیش اکران فیلم مزار شریف که تولید خود حوزه هنری است شروع شده اما استقبال از فیلم پیامبر(ص) همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 01 October 2015
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از صبح قزوین، اسکندر نادری پور، مدیر امور سینمایی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، در خصوص وضعیت اکران فیلم محمد رسول الله در سینماهای استان اظهار کرد: فیلم محمد رسول الله از ابتدای اکران خود در کشور با استقبال مردم مسلمان ایران و حتی جامعه غیرمسلمان جهان قرار گرفت. 
وی در ادامه ابراز کرد: در استان قزوین این فیلم در دو سینمای بهمن و مهتاب بیش از 33 روز است که در حال اکران می‌باشد و با توجه به شروع مدارس و ادامه استقبال مردم از این فیلم اکران در مهرماه نیز ادامه دارد. 
این مسئول افزود: روزهای سه شنبه که تماشای فیلم‌های سینما نیم بها است و همچنین روزهای آخر هفته استقبال همشهریان زیاد می‌باشد، همچنین سانس 17 تا 20 نیز ادارات استان برای کارمندان خود رزرو می‌کنند. 
وی عنوان کرد: پیش بینی ما این است فیلم محمد رسول الله تا 20 روز آینده روی پرده سینما قرار داشته باشد؛ البته رصد ما در این زمینه وجود دارد و هر زمانی که کف فروش کاهش یابد ما اکران را قطع خواهیم کرد. 
نادری پور اذعان کرد: تا به امروز میزان فروش فیلم پیامبر(ص) در استان قزوین 80 میلیون تومان بوده است و تا پایان اکران این میزان افزایش پیدا خواهد کرد. 
وی بیان کرد: از 10 روز پیش اکران فیلم مزار شریف که تولید خود حوزه هنری است شروع شده و حضور این فیلم روی پرده سینمای بهمن بستگی به استقبال مخاطبان دارد. 
مدیر سینما بهمن قزوین در پایان گفت: تا به امروز استقبال از این فیلم متوسط بوده و دلیل آن هم حضور موفق فیلم محمد رسول الله است که توانسته پای مخاطب را به سینماها باز کند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار