دادستان ورامین گفت: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ورامین از ۱۸۰ خانواده زندانی حمایت می کند و عمده حمایت ها واریزهای نقدی ماهانه، سرکشی به خانواده ها، کمک های معیشتی، تهیه مسکن در شرایط ویژه و خاص، آزادی زندانیان، کمک های آموزشی و تهیه جهیزیه است.
کد خبر: ۱۰۴۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ 30 April 2022

به گزارش تابناک تهران، علیرضا شمس دادستان شهرستان ورامین در مراسم حمایت از زندانیان شهرستان ورامین که در سالن اجتماعات بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: به خاطر شرایط کرونایی در دو سال گذشته نتوانستیم ضیافت افطار و کمک به زندانیان نیازمند را برگزار کنیم.

وی گفت: عمده فعالیت انجمن حمایت از زندانیان در بخش حمایت از زندانی و خانواده آنان است چرا که خانواده زندانیان هیچ نقشی در مرتکب شدن جرم نداشته اند و این خانواده ها متاسفانه جزو نفرات هستند که بیشتر آسیب پذیر هستند، خانواده های زندانی بیشترین آسیب را در زمان زندانی شدن سرپرست خانواده متحمل می شوند که عمده آسیب هایی که این خانواده ها متحمل می شوند عاطفی، مالی، معیشتی و روحی است.

دادستان ورامین بیان داشت: انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان ورامین از ۱۸۰ خانواده زندانی حمایت می کند، کمک هایی که انجمن به این خانواده ها می کند، واریزهای نقدی ماهانه، سرکشی به خانواده ها، کمک های معیشتی، تهیه مسکن در شرایط ویژه و خاص، آزادی زندانیان، کمک های آموزشی و تهیه جهیزیه می باشد.

شمس خاطر نشان کرد: با توانمندی انجمن حمایت از زندانیان می توان ایجاد اشتغال پایدار کرد تا زندانی ها به چرخه زندان باز نگردند، سرپرست خانواده دارای شغل باشند تا دچار مشکلات معیشتی و رفاهی نشوند.

وی اظهار کرد: در قرآن آیات و روایت زیادی در خصوص انفاق داریم که در خصوص بخشش و کمک به مردم است، در کمک به نیازمندان به خصوص زندانیان پیش قدم باشید.

دادستان ورامین در پایان گفت: در دادگستری و دادسرا پرونده های زیادی بعد از فوت اموات در خصوص اموال داریم که بر سر دارایی به مشکل خوردند، ای کاش این افراد در زمانی که در قید حیات بودند از دارایی خود می بخشیدند، بخشش در قید حیات بودن و دست نیازمند را گرفتن حال و هوای دیگری دارد، تا اینکه از دنیا رفته باشد و وراث از اموال را ببخشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار