نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران و طرفداران انقلاب اسلامی و تمامی آزادی‌خواهان در سراسر جهان، حمایت از آزادی فلسطین را به‌عنوان یک راهبرد اساسی تا محو رژیم ستمگر کودک‌کش صهیونیستی ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ 29 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود:امنیت ما، استراتژی و عزت دنیای اسلام، صیانت از قبله اول مسلمانان است و باید این سرزمین از دست اشغالگران آزاد شود.
امام جمعه اراک گفت: جهان اسلام با وجود رژیم صهیونیستی این غده سرطانی روی آرامش نمی‌بینید و باید از صحنه روزگار محو شود.
وی یادآورشد: کدام دین اجازه کودک کشی، اشغال سرزمین و ظلم به مظلوم را می‌دهد که این رژیم سفاک با اشغال سرزمین‌های مسلمانان هر روز جنایت می‌کند.
وی اظهار داشت: امنیت ما، استراتژی و عزت دنیای اسلام، صیانت از قبله اول مسلمانان است و باید این سرزمین از دست اشغالگران آزاد شود.
خطیب جمعه اراک بیان کرد: حمایت ملت ایران از آزادی قدس شریف تنها یک حمایت مقطعی برای به چالش کشاندن سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی و دنباله آن‌ها در منطقه نیست بلکه برگرفته از آرمان‌های امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: حضور یکپارچه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس و زحمات تمامی دست اندرکاران که زمینه این حماسه غرور آفرین را فراهم کردند، ستودنی و قابل تقدیر است و مسئولان باید قدر این ملت فهیم، آگاه و همیشه در صحنه را بیش از پیش بدانند.
امام جمعه اراک گفت: فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و دشمنان باید بدانند که ملت ایران و دیگر ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان تا آزادی کامل این سرزمین دست از حمایت مردم مظلوم این کشور بر نمی‌دارند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: کشورهای حوزه خلیج فارس خودشان در دنیا پایگاه ندارند اما در تلاش برای ارتباط با این رژیم ظلم ستیز هستند که اقدام آنان شایسته نیست.
وی افزود: برخی کشورها فکر می‌کنند در صورتی که دست در دست آمریکا داشته باشند می‌توانند به اهدافشان دست پیدا کنند اما این تصور اشتباه است.
امام جمعه اراک گفت: ما باید کشور و جایگاه سیاسی خود را در جهان با قدرت و صلابت حفظ کنیم و با قدرت تمام نقش آفرین باشیم و اجازه هیچ تجاوزی را به دشمنان ندهیم.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: به برکت خون شهدا و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی اکنون قدرت مطلق منطقه است.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: اقشار مختلف جامعه به خصوص اساتید دانشگاه‌ها، صاحبان صنایع، دانشجویان و طلاب باید مسئله محوری و پیگیری مسایل جامعه را به صورت جدی و حکیمانه دنبال کنند.
وی اظهار داشت: اکنون بیشتر کشورهای جهان از جمله خود آمریکا به ایران بدهکار هستند که باید طلب ایران را پرداخت کنند.
امام جمعه اراک گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری راه درست و کمال را به ملت ایران نشان دادند و این ملت نیز به هیچ عنوان از این مسیر مقدس خارج نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار