شهردار تبریز از خلع ید پیمانکار پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی (ارتش) و پیگیری عملیات اجرایی این پروژه توسط سازمان عمران شهرداری تبریز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷ 25 April 2022

به گزارش تابناک تبریز،یعقوب هوشیار ظهر امروز در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی اظهار کرد: ما چند پروژه اصلی ترافیکی داریم که متاسفانه به دلایل مختلف به مشکل برخورد کرده و زمان‌بر شده‌اند و این موضوع موجب نارضایتی شهروندان شده است.

وی افزود: از اولین روزهای کاری بررسی و تحلیل این پروژه‌ها جزو اولویت‌های ما قرار گرفت که نسبت به تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام اقدام کنیم.

شهردار تبریز تصریح کرد: شرایط به وجود آمده در پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی موجب شده که در اولین روزهای کاری و در بازدید از پروژه‌ها به این نتیجه برسیم که پیمانکار مربوطه توان لازم برای اتمام پروژه در مدت زمان مورد نظر شهرداری را ندارد و به لحاظ قانونی از پیمانکار مربوطه خلع ید کرده و سازمان عمران این پروژه را ادامه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در کمترین فرصت ممکن پروژه را تحویل همشهریان خواهیم داد و در حال بررسی و تحلیل زمانبندی پروژه هستیم و در ده روز آینده به صورت روزشمار زمان اتمام این پروژه را مشخص خواهیم کرد.

هوشیار خاطرنشان کرد: دیگر پروژه‌های نیمه‌تمام نیز تحلیل و بررسی خواهند شد و به صورت روزشمار زمان اتمام پروژه‌ها اعلام خواهد شد.

وی تأکید کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا حتما پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال به اتمام برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :