بعضی از مسافران علاقه دارند اقامت ایده‌آل و فوق‌العاده‌ای را در تور تبریز سپری کنند، بی‌شک در هتل های لوکس تبریز اقامتی راحت و به‌یادماندنی خواهید داشت. در طول اقامت در هتل های لوکس تبریز می‌توانید از امکانات ویژه این هتل‌ها استفاده کنید. برای آشنایی با هتل های لاکچری تبریز در ادامه با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۴۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲ 21 April 2022

هتل های لوکس تبریز

شهر تبریز از کلان‌شهرهای بزرگ ایران است که از گذشته تاکنون همواره از شهرهای مهم و تاریخی کشور به حساب می‌آید. اگر قصد سفر به شهر زیبا و دیدنی تبریز را دارید، بهتر است ابتدا با هتل های تبریز آشنا شوید. در تبریز هتل‌های متنوعی وجود دارد که خدمات و امکانات خاصی را دارند؛ توصیه می‌کنیم قبل از رزرو هتل تبریز ، در سامانه علی بابا هتل های تبریز را مشاهده و خدمات هتل‌ها را به‌صورت کامل بررسی کنید.

هتل های شیک تبریز

برای تسهیل کار در پیدا کردن بهترین هتل های تبریز اسامی بهترین هتل های تبریز را معرفی کرده‌ایم و امکانات هتل های لاکچری تبریز را به‌صورت کامل گفته‌ایم.

هتل لاله پارک تبریز

هتل پنج ستاره لاله پارک تبریز از بهترین هتل های تبریز به‌شمار می‌رود که سطح کیفیت آن طبق استاندارهای روز دنیا است. هتل لاله پارک بخشی از هتل‌های زنجیره‌ای کایا ترکیه به‌حساب می‌آید که در سال 1395 در تبریز آغاز به فعالیت کرده است. این هتل در اتوبان پاسداران تبریز قرار دارد و در نقطه‌ای آرام از شهر تبریز واقع شده است. این برج در 17 طبقه ساخته شده و 220 اتاق لوکس و مجهز دارد. هتل لاله از مناطق گردشگری و دیدنی مهم تبریز نسبتا دور بوده؛ ولی نزدیکی پارک ائل گلی و تله‌کابین عینالی است.

با اینکه این هتل نزدیکی نقاط تفریحی نیست، ولی از امکانات متنوع و ویژه‌ای برخوردار است تا در طول اقامت در هتل لاله پارک روزهای به‌یادماندنی و لذت‌بخشی را سپری کنید. امکانات هتل لاله پارک تالار پذیرایی، روم‌سرویس 24 ساعته، سالن اجتماعات، رستوران (غذاهای ایرانی و فرنگی)، خودپرداز، سالن بدنسازی، ورزش‌های آبی (استخر و سونا)، خدمات پزشکی، حمام سنتی، اتاق ماساژ، ویلچر و اتاق ویژه افراد دارای معلولیت، کافه و پارکینگ است.

هتل پارس ائل گلی

هتل پنج ستاره پارس ائل گلی در سال 1380 در بام شهر تبریز شروع به فعالیت کرد و نزدیکی پارک معروف ائل گلی قرار دارد. برج این هتل با نمای شیشه‌ای و مدرن در 17 طبقه ساخته شده و 178 اتاق و سوئیت لوکس با امکانات مجهز دارد. این هتل در موقعیت خوبی نسبت به نقاط دیدنی و تفریحی تبریز نظیر تله کابین عینالی، خانه نیکدل، موزه سنجش و پارک جنگلی صائب تبریزی قرار گرفته که با استفاده از ایستگاه متر و اتوبوس می‌توانید به نقاط مختلف تبریز بروید.

امکانات ویژه هتل پارس ائل گلی شامل سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن بیلیارد، اتاق ماساژ، اتاق نگهداری از کودک، استخر، سونا، جکوزی، کتابخانه، فروشگاه صنایع‌دستی، خدمات کافی‌نتی، اینترنت رایگان در لابی، سرویس رایگان از فرودگاه به هتل، اتاق سیگار، پارکینگ و صندوق امانات است.

هتل صخره‌ای لاله کندوان تبریز

هتل های لوکس تبریز

هتل پنج ستاره لاله کندوان جز سه هتل‌های صخره‌ای دنیا با آب‌وهوای بکر کوهستانی بوده که در قلب طبیعت در روستای زیبای کندوان ساخته شده است. این هتل نخستین هتل بوتیک در ایران به حساب می‌آید و سومین هتل صخره‌ای در دنیا است. هتل بین‌لمللی لاله از سال 1386 آغاز به فعالیت کرده، این هتل 40 کرانه (اتاق و سوئیت سنگی) مجهز با طراحی سنتی دارد و فاز دوم آن در سال 1391 به بهره برداری رسید. با رزرو هتل تبریز از علی بابا در هتل لاله کندوان اقامتی فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

فاصله هتل لاله تا شهر تبریز حدود یک ساعت است؛ شما با رزرو هتل تبریز از علی بابا به آسانی می‌توانید هتل لاله کندوان را رزرو کرده و در طول اقامت در این روستا از جاذبه‌های تاریخی کندوان دیدن کنید.

امکانات هتل لاله کندوان، داشتن تجهیزات خانه (تلوزیون، وسایل آشپزخانه و ...)، سالن کنفرانس، روم‌سرویس، فروشگاه صنایع‌دستی، رستوران (سرو غذاهای محلی و ایرانی)، کافی‌شاپ، سفره خانه سنتی، ، سونا و جکوزی، اینترنت رایگان در اتاق‌ها، خشک‌شویی، صندوق امانات، تاکسی سرویس و پارکینگ است.

هتل شهریار تبریز

هتل پنج ستاره شهریار در سال 1386 افتتحاح و به‌منظور ارائه خدمات ویژه در سال 1396 بازسازی شده است. این اقامتگاه لوکس از بهترین هتل های تبریز به‌حساب می‌آید که در 10 طبقه ساخته شده و 202 اتاق و سوئیت لاکچری دارد. هتل شهریار در خیابان معروف ائل گلی قرار گرفته؛ موقعیت مکانی هتل شهریار بسیار خوب بوده و به نقاط گردشگری و دیدنی تبریز ازجمله گردشگاه ائل گلی، ارگ علیشاه، بازار سنتی تبریز، مقبره شاعران تبریز، موزه قاجار، مسجد کبود و... دسترسی خوبی دارد. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به مرکز خرید، فروشگاه، سالن ورزشی، آرایشگاه، سونا، جکوزی، خدمات ویژه افراد دارای معلولیت، اتاق ماساژ، نمازخانه، کافی‌نت، استخر، پارکینگ، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، تاکسی سرویس و... اشاره کرد.

هتل بین‌المللی تبریز

هتل های لوکس تبریز

هتل چهار ستاره بین‌المللی تبریز از قدیمی‌ترین هتل های تبریز به‌شمار می‌رود که در سال 1351 در قلب آسمان تبریز واقع‌در خیابان امام خمینی ساخته شده است؛ هتل بین‌المللی باوجود قدیمی بودن آن، ظاهری منحصربه‌فرد و زیبا دارد، به همین منظور برای ارتقا سطح خدمات هتل در سال 1395 موردبازسازی و تعمیرات قرار گرفت.

امکانات هتل بین‌المللی تبریز، رستوران، صندوق امانات، اتاق چمدان، اینترنت رایگان در لابی، پله اضطراری، فضای سبز زیبا، تاکسی سرویس و پارکینگ است. این هتل در بهترین نقطه شهر تبریز قرار گرفته و به‌آسانی با استفاده از مترو یا اتوبوس می‌توانید به مراکز گردشگری تبریز نظیر خانه استاد، بازار تبریز، کاخ موزه شهرداری، موزه آذربایجان و ... بروید.

با رزرو هتل تبریز به صورت اینترنتی بدون نیاز به مراجعه حضوری، با سریع‌ترین روش امکان رزرو هتل تبریز را خواهید داشت؛ شما در هر زمان و شرایطی فقط با مراجعه به سامانه علی بابا می‌توانید بلیط (هواپیما، قطار و اتوبوس)، تور مسافرتی و هتل رزرو کنید‌. علی بابا با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی پرسش‌ها، انتقادات و مشکلات احتمالی مسافران عزیز است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار