مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس : مردم مؤمن و روزه دار فارس می‌توانند برای شرکت در پویش به امید خدا آرزوها و برنامه‌های که برای آینده قصد انجام آن را دارند به صورت پیامک به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ 18 April 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حجت الاسلام قانع گفت: پویش به امید خدا با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مرکز فارس برای افزایش روحیه امید با نگاه به آیات قرآن کریم و تاسی از روایات و احادیث در خصوص «امید به لطف خدا» در استان اجرا می‌شود.

او گفت: مردم مؤمن و روزه دار فارس می‌توانند برای شرکت در پویش به امید خدا آرزوها و برنامه‌های که برای آینده قصد انجام آن را دارند به صورت پیامک به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه اجرای این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد گفت: در پایان این پویش به ۳۰ نفر از شرکت کنندگان در پویش به قید قرعه هدایای یک میلیون تومانی اهدا می‌شود.

برچسب ها: پویش ، به امید خدا ، آرزوها
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نرگس عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
سلام نرگس عباسی هستم برنده مرحله بیست ویکم برنامه پویش به امیدخدا ..چرا هرچی تماس میگیرم برای دریافت جایزه ام هیچکس جوابگونیست ماه رمضون تموم شدمن هدیه ام رونگرفتم ولی واگذارتون میکنم به همون خدایی که بهش اعتقادندارین ومردموسرکارمیزارید.باتشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار