یک‌هزار و 235 فقره انشعاب جدید در سال 1400 به متقاضیان برق در شهرستان تکاب واگذار شده است.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵ 16 April 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی در سال گذشته بیش از یک هزار و 235 انشعاب برق جدید به متقاضیان شهری و روستایی در حوزه مدیریت توزیع برق تکاب واگذار شده است.
مدیریت توزیع برق تکاب طی یکسال اخیر بالغ بر 18 میلیارد ریال در راستای بهسازی شبکه‌های برق 16 روستای این شهرستان هزینه شده است.
همچنین در حوزه شهری نیز برای رفع ضعف ولتاژ و کاهش تلفات، 2 هزار و 300 متر از شبکه‌های مسی نقاط مختلف شهرستان تکاب به کابل خودنگهدار تبدیل شده که روند تبدیل شبکه مسی در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.
بنابراین گزارش در راستای اجرای طرح سراسری هوشمند فهام ، 59 دستگاه کنتور مشترکین دیماندی در حوزه توزیع برق تکاب تعویض شده است.
این گزارش می افزايد : بیش از 430 دستگاه چراغ معابر طی یکسال گذشته جهت تأمین روشنایی شهری و روستایی مورد استفاده قرار گرفته است.
احداث شبکه روشنایی معابر به طول 450 متر، احداث 3 دستگاه پست هوایی و زمینی عمومی شهری، احداث 15 دستگاه پست هوایی، بهسازی و اصلاح شبکه برق 9 روستای همجوار معادن و توسعه و احداث 8 هزار و 460 متر شبکه با کابل خودنگهدار برای تامین برق متقاضیان شهری و روستایی از جمله اقدامات انجام شده در سال 1400 می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار