فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۵۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این استان کشف، در این راستا یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ 16 April 2022

به گزارش تابناک لرستان، سردار یحیی الهی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر این، طی سه روز گذشته با اشراف اطلاعاتی مجموعه فرماندهی انتظامی لرستان و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر، سلاح و سارقان حرفه ای در استان منهدم شد.

وی گفت: باند تهیه توزیع مواد مخدر با وارد کردن تریاک از شرق کشور به استان قصد توزیع را داشته است که با هوشیاری ماموران انتظامی لرستان منهدم شد.

وی افزود: همچنین چهار نفر اعضای باند وارد کننده سلاح که از استان های غربی کشور اقدام به وارد کردن اسلحه کرده بودند دستگیر شدند و ۵۶ قبضه سلاح شامل ۱۲ قبضه سلاح شورشی ساچمه زنی و ۴۴ قبضه کلت کمری از آنها کشف شد.

وی ادامه داد: در دیگر اقدام ماموران انتظامی لرستان، باند چهارنفره سارقان حرفه ای خودرو به همراه یک نفر مالخر شناسایی شدند و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند که تاکنون ۶ دستگاه کشف شده است.

سردار الهی بیان کرد: از این باند، چهار دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه حک لیزری که برای تغییر ارکان خودرو استفاده می کردند توقیف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار