بروزرسانی نقشه رنگ بندی کرونایی کشور؛
بر اساس نقشه جدید تعداد شهر‌های زرد از ۲۹۱ به ۲۷۴ شهرستان و شهر‌های آبی از ۵۴ به ۳۵ شهرستان کاهش یافته است. اتفاقی که نشان می‌دهد وضعیت کرونایی کشورمان بعد از چند هفته ثبات، کمی بدتر شده است. اتفاقی که امیدواریم به زودی تغییر کند، هرچند می‌دانیم که در صورت عدم رعایت پروتکل ها، وضعیت از این هم وخیم‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱ 16 April 2022

به گزارش تابناک قم، بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، به رغم ثبت صفر و یک جان باخته در شبانه روز اخیر در ۲۴ استان کشورمان، افزایش شمار بیماران شناسایی شده روزانه در برخی از شهر‌های کشورمان موجب افزایش شهر‌های قرمز شده است؛ افزایش شهر‌های قرمز از ۳۴ به ۵۵ شهرستان که چشمگیر است.

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
البته تغییرات نقشه منحصر به شهر‌های قرمز نیست و در سایر رنگ‌ها هم به چشم می‌خورد؛ به این صورت که شمار شهر‌های نارنجی از ۶۹ به ۸۴ شهر افزایش یافته و به ازایش افزایش شهر‌های قرمز و نارنجی، از شمار شهر‌های زرد و آبی که وضعیت بهتری دارند، کاسته شده است.

بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۲۷ فروردین ماه اعمال خواهد شد، تعداد شهر‌های زرد از ۲۹۱ به ۲۷۴ شهرستان و شهر‌های آبی از ۵۴ به ۳۵ شهرستان کاهش یافته است. اتفاقی که نشان می‌دهد وضعیت کرونایی کشورمان بعد از چند هفته ثبات، کمی بدتر شده است. اتفاقی که امیدواریم به زودی تغییر کند، هرچند می‌دانیم که در صورت عدم رعایت پروتکل ها، وضعیت از این هم وخیم‌تر خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار